Wielkie Konfitowanie!

następny post »
Data: 2015-09-03 22:17:17
Temat: Wielkie Konfitowanie!
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Ponieważ moja trójka Dzieci (oraz Wnusia!) zjadła oraz zabrała ze sobą w
słoikach mój pierwszy efekt konfitowania, MŚK zamówił nową, specjalną,
wędkarską pulę. Dziś kupiłam w Makro 8 tacek żołądków gęsich (u nas w Makro
dostawa tylko w czwartki), za chwilę zamarynuję je w soli i przyprawach,
natomiast jutro konfitowanie w gęsim tłuszczu, kupionym już wcześniej przez
zapobiegliwego MŚK.
Potem już rozpędzam się na dobre:
http://polskagastronomia.com/index.php/techniki-kuli
narne/116-konfitowanie
:-)
--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo