Wielkie żarcie...?

21. Data: 2013-10-03 09:09:27

Temat: Re: Wielkie żarcie...?
Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Oct 2013 22:23:18 +0200, Aicha napisał(a):

> Też mi odkrycie. Do wszystkich ciemnych soków dodaje się jako
> wypełniacza aronii, a do wszystkich jasnych (oprócz cytrusów) - jabcoka.

A co do aronii: jak będziecie w jakim supermarkecie to poczytajcie na
etykietach skład pierogów z czarnych jagód.

22. Data: 2013-10-03 09:55:22

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co do aronii: jak będziecie w jakim supermarkecie to poczytajcie na
> etykietach skład pierogów z czarnych jagód.
a po co? nie masz rączek żeby zrobić ciasto, nie masz nóżek aby pochodzić po
lesie za borówkami? Rób swoje, jedz swoje, będziesz zdrowszy...A że zdrowie
kosztuje? Lekarstwa są droższe...
pozdr
Stefan

23. Data: 2013-10-03 09:59:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Oct 2013 08:40:59 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> http://interia360.pl/artykul/syrop-glukozowo-fruktoz
owy-przerazajaca-historia-quot-zgorzknialego-slodkie
go-biznesu-quot,60006

> Ładna historia. Tak z samego rana.

"(...)słodzik - substytut cukru, którego używa się masowo w Polsce m.in. do
produkcji napojów, soków, w przemyśle cukierniczym (np. Cadbury Wedel),
produkcji napojów (Coca-Cola, soki owocowe), w przetwórstwie owoców i
warzyw. "

Za przetwory trzeba się wziąć. Jako i ja robię. Tzw "soków" (he he) ani
coli nie kupuję (bo nie liczy się jak kupię z 5 razy w roku od wielkiego
dzwonu, gdy jest jakiś najazd i nie nastarczę produkować picia), słodyczy
kupnych prawie nie jadamy, dżemy robię sama, tudzież wszelkie inne
przetwory.

24. Data: 2013-10-03 10:00:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Oct 2013 09:55:22 +0200, Stefan napisał(a):

> Rób swoje, jedz swoje, będziesz zdrowszy...A że zdrowie
> kosztuje? Lekarstwa są droższe...

Bingo!

25. Data: 2013-10-03 12:35:58

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-03 09:09, jureq pisze:

> A co do aronii: jak będziecie w jakim supermarkecie to poczytajcie na
> etykietach skład pierogów z czarnych jagód.

Na szczęście czarne oliwki kolorują związkami żelaza, więc dla anemików
jak znalazł ;)

26. Data: 2013-10-03 13:23:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Oct 2013 12:35:58 +0200, Aicha napisał(a):

> Na szczęście czarne oliwki kolorują związkami żelaza, więc dla anemików
> jak znalazł ;)

Idąc tym tropem - po co aż oliwki, kiedy wystarczy ściągnąć coś smacznego
ze szrotu :-]

27. Data: 2013-10-03 21:23:26

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-02 14:18, Anai pisze:

> Ojojoj... ale mi pojechałeś O_o

nie miałem zamiaru nigdzie jeździć, ja tak mam ...

28. Data: 2013-10-03 21:32:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Oct 2013 21:23:26 +0200, iwanos napisał(a):

> nie miałem zamiaru nigdzie jeździć, ja tak mam ...

:)))

29. Data: 2013-10-03 22:03:12

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2013 21:23, iwanos pisze:

> nie miałem zamiaru nigdzie jeździć, ja tak mam ...

Taaa wiem, w zasadzie byłabym zdziwiona gdybyś miał jakieś inne
skojarzenie...

--
Pozdrówki
Anai

30. Data: 2013-10-03 22:24:07

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-03 21:32, Ikselka pisze:

> :)))

fajnie, że puściłaś uśmieszka, i teraz w tej oto chwili póki jestem
najebany, mam nadzieje że to czytasz, niestety i kurde w sumie ja też
tak myślę, chciałem podziękować za OGÓRKI DIABELSKIE,
wiele ludzi pytało skąd masz taki fajny przepis?
te ogóry są zajebiste do wódy! itp itd
w sumie chciałem być fair i powiedziałem, że to od takiej starej,
dziwnej baby z internetu, także dzięki,

baj baj

Kuchnia molekularna.
Czubajka kania