Wielkie żarcie...?

31. Data: 2013-10-03 22:53:52

Temat: Re: Wielkie żarcie...?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Oct 2013 22:24:07 +0200, iwanos napisał(a):

> fajnie, że puściłaś uśmieszka, i teraz w tej oto chwili póki jestem
> najebany, mam nadzieje że to czytasz, niestety i kurde w sumie ja też
> tak myślę, chciałem podziękować za OGÓRKI DIABELSKIE,
> wiele ludzi pytało skąd masz taki fajny przepis?
> te ogóry są zajebiste do wódy! itp itd

No jak nie, jak tak :-)

> w sumie chciałem być fair i powiedziałem, że to od takiej starej,

Pffff 3333-)

> dziwnej

:-)

> baby z internetu, także dzięki,
>
> baj baj

Trzymaj się, dziecinko 3-)

32. Data: 2013-10-03 22:59:14

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jak nie, jak tak :-)

> Pffff 3333-)

> :-)

> Trzymaj się, dziecinko 3-)

eeeeee
ty mi tutaj się tak dziwacznie nie zachowuj, ;-) bo sproszę tu całą
fekalię z apd. ale jak to nie stara?

33. Data: 2013-10-03 23:08:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Oct 2013 22:59:14 +0200, iwanos napisał(a):

> eeeeee
> ty mi tutaj się tak dziwacznie nie zachowuj, ;-) bo sproszę tu całą
> fekalię z apd.

A se sproś, ja się nie boję, też umiem... tentego, ale po co - dam sobie radę tak jak
z Tobą - po swojemu, czyż nie? Z każdym umiem się dogadać, kiedy widzę sens.
:-)

> ale jak to nie stara?

A co tu mają do rzeczy lata? Moze dla Ciebie 53 to już grób, a ja na aerobiku/bieżni
wykańczam 20-ki, i cóż z tego, ze za 2-3 tygodnie babcią zostanę, kiedy babcia ze
mnie będzie odrzutowa :-)

34. Data: 2013-10-03 23:25:11

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz co, tak pisałem bo bałem się, że mi tu odpierdolisz kitę jak ten
samozwańczy Panslavista, choć mam 30 parę lat to pragnę choć trochę
poduczyć się od delikatnie od starszych. Mając 53 lata możesz zajść
nawet w ciążę, jak masz ochotę to napisz :P, a tak w ogóle to fajnie że
opisujesz w 100% przepisy które są dla ludzi zrozumiałe, stara DUPO ,
hehe :P

35. Data: 2013-10-03 23:25:53

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-03 23:25, iwanos pisze:
> [...]
> nawet w ciążę, jak masz ochotę to napisz :P, a tak w ogóle to fajnie że
> opisujesz w 100% przepisy które są dla ludzi zrozumiałe, stara DUPO ,

ło kurwa ty tez jestes stara dupa ale to nie tu

37. Data: 2013-10-04 11:03:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Oct 2013 23:25:11 +0200, iwanos napisał(a):

> [...]
> poduczyć się od delikatnie od starszych. Mając 53 lata możesz zajść
> nawet w ciążę, jak masz ochotę to napisz :P,

Dzięki, mam tę usługę dostępną żtp na miejscu, w pakiecie, ale usilnie
staram się jednak nie skorzystać 3333-|)

> a tak w ogóle to fajnie że
> opisujesz w 100% przepisy które są dla ludzi zrozumiałe,

No pewnie, przecież dla ludzi piszę.

> stara DUPO ,
> hehe :P

Rozumiem, ze to taka forma uznania ;-)