ciasto z coca-colą

11. Data: 2006-07-04 10:47:05

Temat: Re: ciasto z coca-colą
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basia napisz jak Ci to ciasto smakowało jeśli je zrobisz, a możesz
> podesłac przepis na swoje marchewkowe ciasto?

Dzięki. Podaję przepis Ktośki:

"1 szkl oleju
2 szkl maki
1 szkl cukru (ja daje 3/4)
2 jaja
3 lyzki kakao
1 lyzka cynamonu
2 lyzeczki proszku do pieczenia
2 lyzeczki sody
2 szklanki utartej marchwi w lezki ( tak jak zolty ser)
orzechy wloskie rodzynki, pesyki dyni slonecznika, kandyzowany ananas- wg
uznania

Mieszamy wszystko poza marchwia i bakaliami na gladka mase, dodajemy
marchewke i bakalie.
Pieczemy ok 45 min w nagrzanym do 175 stopni piekarniku.
Trzeba sprawdzic patyczkiem czy sie do niego nie klei.

Ewentualnie polewa:
Duże opakowane serka waniliowego Campina + 3/4 kostki rozpuszczonego masła +
3/4 szkl. cukru pudru + wanilia;
Wszystko połączyć i polewać jeszcze ciepłe ciasto."

Pozdrawiam
Barbara i Maleńka

12. Data: 2006-07-04 10:54:00

Od: "Monika" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:e8dgui$rel$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
> + 3/4 szkl. cukru pudru + wanilia;
> Wszystko połączyć i polewać jeszcze ciepłe ciasto."

Skladniki ciasta właściwie te same(większe urozmaicenie w dodatkach) ale
proporcej ciut inne, na dniach wypróbuje :-)

Ta polewa to taka masa serowa, tak?

Monika

13. Data: 2006-07-04 11:39:28

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a) 4/07/2006 12:47:

> Dzięki. Podaję przepis Ktośki:

Moim zdaniem to najlepszy przepis na ciasto marchewkowe. Nie jadłam lepszego
:-) Z tym że w polewy się nigdy nie bawiłam, samo jest pyszne. A jako
bakalie wrzucam dużą ilość orzechów włoskich, niezbyt drobno pokrojone,
bardzo fajnie smakują potem w cieście (notabene włoskie orzechy w ogóle są
dobre pieczone, np. w lazanii szpinakowej :-) )

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

14. Data: 2006-07-04 12:23:31

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta polewa to taka masa serowa, tak?

Szczerze mówiąc nigdy nie robiłam polewy, bo samo ciasto było bardzo dobre,
ale pamiętam, że ktoś na grupie chwalił tę polewę.

Smacznego
Barbara i Maleńka

15. Data: 2006-07-05 14:41:36

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:e8dcsb$mva$1@opal.icpnet.pl...

> Ciasto w smaku faktycznie jest super, ale może masz rację z tą mąką, bo
> wyszło mi bardzo zakalcowate - pewnie i tak szybko zniknie, bo mnie tam
> zakalec nie przeszkadza, ale Mężowi trochę tak...

Bede robic dzis to ciasto, ale jakas niedowidzaca jestem, bo nie moge
znalezc czy to kakao ma byc naturalne czy takie rozpuszczalne np. Nesquika
:) Baaaaaardzo wdzieczna bede za wskazowke :)

Pozdrawiamy

16. Data: 2006-07-05 16:00:39

Od: "Monika" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

11

> Ja piekłam z tego pierwszego przepisu.
>
> Barbara i Maleńka z ciastem z coca-colą

Wczoraj wieczorem zrobiłam to ciasto wg pierwszego przepisu, ranka ono nie
doczekało. PYCHA :-)
Nie jestem zwolenniczka coca-coli ale ciasto wyszło pierwsza klasa

Pozdrawiam :-)

Monika

17. Data: 2006-07-05 21:33:51

Od: "antymoher" <d...@w...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marg" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Znalazłam cos takiego
> http://glinki.com/?l=pqu0tq
> i takiego
> http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=18
11

Kiedyś dawało się po prostu oranżady i było OK, ale widzę, że przepis
wyewoluował :)

18. Data: 2006-07-06 07:03:23

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MatiBaliNati napisał(a):
> [...]
> znalezc czy to kakao ma byc naturalne czy takie rozpuszczalne np. Nesquika
> :) Baaaaaardzo wdzieczna bede za wskazowke :)

Takie naturalne, holenderskie z wiatrakiem. Moim zdaniem kakao instant
nie nadaje się do ciast, bo ma specyficzny smak (jakoś tak witaminami mi
smakuje ;))

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

19. Data: 2006-07-06 07:04:37

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

antymoher napisał(a):
> Użytkownik "marg" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
11

> Kiedyś dawało się po prostu oranżady i było OK, ale widzę, że przepis
> wyewoluował :)

No i o oranżadę teraz trudniej niż o colę ;)
Ja polecam ten pierwszy przepis, który nie ma nic wspólnego z zebrą (ale
zebrę z colą też przetestuję przy okazji).
--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

20. Data: 2006-07-06 12:10:51

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bede robic dzis to ciasto, ale jakas niedowidzaca jestem, bo nie moge
> znalezc czy to kakao ma byc naturalne czy takie rozpuszczalne np. Nesquika
> :) Baaaaaardzo wdzieczna bede za wskazowke :)

Gdybym dawała kakao, to pewnie użyłabym takiego prawdziwego, a nie instant.
Niestety moje ciasto pewnie już zawsze będzie bez kakao :-(

Pozdrawiam
Barbara i Maleńka

Mam pytanie odnośnie steków
czeresnie