jakie bezpieczne środki do zmywarki?

21. Data: 2017-01-06 19:19:11

Temat: Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?
Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.01.2017 o 21:29, masti pisze:

> woda i powietrze to też chemia

owszem, ale niezbedna.

22. Data: 2017-01-06 19:22:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Wolę Chanel nr 5, klasyk, nie te najnowsze. Albo lepiej Antilope

by Weil

> lub Vivre (Molyneux), ale tej wody już nigdzie nie znajdziesz, więc pozostańmy przy
> pierwszej opcji, bo akurat Antilope mam jeszcze w zapasie ze 2 duże flakony
> w lodówce. Chanel mi się kończy już, więc możesz zacząć marzyć.

J.w.

--
XL

23. Data: 2017-01-06 19:52:55

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.01.2017 o 22:19, Ikselka pisze:

> [...]
> Konkretnie to (wg mnie) pozostałości płynu nabłyszczającego! Zmniejsza on
> bowiem lepkość wody i musiał tak podziałać na komórki roślinne. Kształt
> zachowany dzięki ścianom komórkowym, zawartość niezepsuta, ale rozpływająca
> się pod najmniejszym naciskiem.
>
> No i odkąd to odkryłam, umyte w zmywarce słoiki płuczę jeszcze dokładnie
> pod kranem, letnią wodą, osączając je na czystej ścierce.
> I ogórki jak ta lala!
> Pytanie tylko, czy skoro ogórki tak źle zareagowały, to czy na dłuższą metę
> traktowany zmywarkową chemią ludzki organizm też może?

Zapewne tak.
Ja tez odkrylam przypadkowo, ze zmywarka niestety nie plucze naczyn
dokladnie. Po imprezie musialam szybko wrzucic nastepna partie do
"prania" i nie czekajac na wysuszenie wyjelam talerze - okazalo sie, ze
sa dziwnie sliskie. Prawdopodobnie nablyszczacz nie zostal wystarczajaco
dobrze wyplukany.

> Kiedyś naczynia (garnki, rondle i patelnie - po wyszorowaniu ich
> zasmolonych den piaskiem) myło się w ciepłej wodzie z roztworem octu lub
> sody oczyszczonej, po czym płukało i na koniec obficie oblewało wrzątkiem.

Tak wlasnie robie z przypalonymi garnkami i dziala swietnie. Ew. ocet +
sol, krotkie gotowanie i spalenizna schodzi idealnie.

@

24. Data: 2017-01-06 20:03:10

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-06 o 19:12, Ikselka pisze:

> Więc gdy się już dowiesz, po co jest i na jakiej fizycznej zasadzie działa
> nabłyszczacz, to może z Tobą kiedyś porozmawiam. A do tego czasu oszczędź
> sobie. Perfum.

Już się kiedyś odszczekiwałaś, że mnie nie zaszczycisz
swoimi głupimi wywodami, ale nabłyszczacz zmiękczył
Ci mózg skutecznie.

25. Data: 2017-01-06 20:41:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> Już się kiedyś odszczekiwałaś, że mnie nie zaszczycisz
> swoimi głupimi wywodami, ale nabłyszczacz zmiękczył
> Ci mózg skutecznie.

Poprosiłeś o odpowiedź, zwracając się do mnie po chamsku. Chamstwu zawsze
trzeba stawiać czoła, bo się szeroko rozlewa.

--
XL

26. Data: 2017-01-06 21:04:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2017 o 19:52, samya pisze:
> [...]
> "prania" i nie czekajac na wysuszenie wyjelam talerze - okazalo sie,
> ze sa dziwnie sliskie. Prawdopodobnie nablyszczacz nie zostal

Dziwię się, że w dobie tabletek 100 w 1 jeszcze ktoś używa osobno
nabłyszczacza.

Ewa

27. Data: 2017-01-06 21:06:58

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Dziwię się, że w dobie tabletek 100 w 1 jeszcze ktoś używa osobno
> nabłyszczacza.

Niektórzy lubią po staropolsku.

--
Jarek

28. Data: 2017-01-06 21:07:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2017 o 17:00, cef pisze:

> [...]
> Może masz zepsutą zmywarkę skoro na słoikach zostaje
> aż tyle detergentów, że zmiękczają Ci ogórki?

To brednie.

Mnie też parę razy wyszły takie ogórki, chociaż nie myłam słoików w
zmywarce, a raz nawet w kamiennym garze do kiszenia takie się zrobiły, a
ten do zmywarki nawet by nie wszedł.
Albo to wina samych ogórków, albo soli, albo upałów, albo licho wie
czego jeszcze.

Ewa

29. Data: 2017-01-06 21:41:49

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

samya wrote:

> owszem, ale niezbedna.

podobnie jak cała tablica Mendelejewa, która jest niezbędna do istnienia
życia

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

30. Data: 2017-01-06 22:57:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Dziwię się, że w dobie tabletek 100 w 1 jeszcze ktoś używa osobno
> nabłyszczacza.

Niektórzy jeszcze myślą.

--
XL