kandyzowana jarzębina

1. Data: 2003-08-25 05:44:10

Temat: Re: kandyzowana jarzębina
Od: "kameljanda" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na poważnie to K.T. van pierz wie jak i pewnie poda...jak się pojawi

To ja chętnie poczekam...do pierwszych przymrozków ;-)

kameljanda

1. Data: 2003-10-09 06:50:31

Od: Antoni Goldstein <g...@b...spamu.na.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz wstukal(a) pracowicie:

> A na poważnie to K.T. van pierz wie jak i pewnie poda...jak się pojawi
> pozdr.Alex

Z tego, co wiem, to owszem, zwykła jarzębina zza okna (tylko nie pomylić
przypadkiem z jakąś kaliną czy innym bzem), jest tylko jeden warunek -
musi być przemrożona. Zapewne można to zrobić samemu.

Antek Goldstein
--
___/___ : I Będziemy pchać w brzuch, aż przed oczami zjawią I
< 102 >======= I nam się takie niebieskie kropki! I

bigos ze swiezej kapusty?
Podpalanie na ekranie
suche ręce