małe co nieco z cebulką [P]

1. Data: 2002-10-28 08:47:11

Temat: małe co nieco z cebulką [P]
Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Mam nadzieję, że takie co nieco przypadnie wam do gustu.
Moim znajomym smakowało.

Produkty:
4 duże cebule
1 piwo
1 jajko
1 szk. mąki
1 szk. wody
pieprz i sól

Cebule należy pokroić w plastry i wyodrębnić pierścionki.
Włożyć do naczynia zalać piwem i odstawić na godzinę.

Zmiksować mąkę i wodę. Następnie dodać jajko, przyprawić solą i pieprzem do
smaku.
Jeżeli masa będzie zbyt rzadka można dodać jeszcze trochę mąki.
Obtoczyć pierścionki cebuli w cieście i wrzucić na głęboki olej.
Smażyć aż się zarumienią.

Podawać z parówkami ( przynajmniej ja tak robię).
Każdą parówkę przekrajam na pół, końce rozcinam na 4.
W żaroodpornym naczyniu wkładam je do piekarnika.
Piekę , aż końcówki się rozejdą na boki tworząc pióropusze.

Do tego pieczywo czosnkowe lub ziołowe.
Miammm.....

Pozdrawiam
Aseti

--
Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,

1. Data: 2002-10-28 10:11:39

Temat: Re: małe co nieco z cebulką [P]
Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aseti napisał:
> [...]
> Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
> której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,
> że byłby w stanie zrobić dla niej wszystko.

czym mozna zastapic parowki, nie lubie ich :( Sylwia kofeinistka

1. Data: 2002-10-28 10:21:20

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <m...@b...zabrze.net.pl> napisał w wiadomości
> czym mozna zastapic parowki, nie lubie ich

> Sylwia kofeinistka

Tutaj masz pełną dowolność.
Podawać możesz z tym, na co masz ochotę (byleby jakoś pasowało do siebie).
Ja wymyśliłam parówki i pieczywo czosnkowe, ktoś inny może podawać z
kiełbaską z grilla itp.
Ponieważ to nie smakuje do końca jak cebulka, a raczej jak takie ostrzejsze
placki można podać solo.

Pozdrawiam
Aseti

1. Data: 2002-10-28 10:36:52

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aseti napisał:
> [...]
> Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
> której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,
> że byłby w stanie zrobić dla niej wszystko.

Dzieki.czyli moge wrzucic cos innego i tez bedzie pycha, wyprobuje.
Sylwia kofeinistka

1. Data: 2002-10-28 11:15:48

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki.czyli moge wrzucic cos innego i tez bedzie pycha, wyprobuje.
> Sylwia kofeinistka

Życzę smacznego ! :))
A.

--
Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,
że byłby w stanie zrobić dla niej wszystko.

Potrawy greckie
babka ziemniaczana i kiszka ziemniaczana- Maklowicz
Puk, puk, puk...
zielona tarta
kurczak w sosie czosnkowo-miodowym