sos sojowy - gdzie kupic porzadny w w-wie?

1. Data: 2002-04-17 16:47:05

Temat: Re: sos sojowy - gdzie kupic porzadny w w-wie?
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Apr 2002 18:28:14 +0200, Aleksander Kłosiewicz
<s...@w...pl> wrote:

>Właśnie tego używaliśmy w "Mekongu" na Wspólnej
>pozdr.Alex
Pracowales w Mekongu?
Kiedy?

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-17 23:24:42

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pracowales w Mekongu?
> Kiedy?

Stawiam na przełom lat 70/80.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

1. Data: 2002-04-17 23:38:52

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "PatryCCCja" <k...@s...pl>

Aleksander Kłosiewicz wrote:
> Kikkoman chyba się nazywa,

dostalam od markos'a fajny link:
www.decare.com.pl

i tam wyszperalam zdjecie kikkomana:
http://www.decare.com.pl/index.pl?page=produkty&act=
showone&id=51
ten o ktorym mowisz tak wyglada? bo moj, ten ktory obecnie mam, zupelnie
inaczej....
moze dlatego ze nie japonski tylko singapurski na licencji.

Wielkie dzięki za link.
To w ogóle ciekawa stronka :-)
barbara

1. Data: 2002-04-18 07:11:04

Od: powietrze <w...@-...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja <k...@s...pl> mówi:

> kto wie gdzie w w-wie nabyc porzadny sos sojowy? najlepiej w okolicach
> srodmiescia.
> i przy okazji jakie marku polecacie?

pat, najlepszą IMHO relację między ceną a jakością daje sos sojowy
_jasny_ marki Pearl River Bridge. dystrybuuje to firma Merre. może się
zdarzyć, że nie jest ta marka napisana wprost ale powinno być takie logo
w chińskim guście na biało - czerwono, zdaje sie, - złotej nalepce. jest
jeszcze ciemny tej samej firmy ale ma cukier.

istnieje w dwu rodzajach butelek: dużych i małych. duże oczywiście
bardziej się opłaca ale nie widziałem ich od chyba pół roku albo lepiej.
znajomy z zaprzyjaźnionego sklepu sekty mówi, że nie ma dużych w
hurtowniach od dawna. ale myślę, że z małymi buteleczkami nie będziesz
miała problemu. przeglądaj małe butelki jakbyś miała problem. skład tego
jest: soja, woda, sól, mąka pszenna i tyle. nie jest może maksymalnie
esencjonalny ale to najlepszy z dostępnych w polsce w ludzkiej cenie
(2,50 - 4,00 PLN za małą buteleczkę). moge polecić jeszcze Shoyu z
hurtowni Metery (czysto sekciarska, zapomniałem nazwy, oni mają takie
"surowe" nalepki). to Shoyu kosztuje w okolicach 10 PLN za małą
buteleczkę ale jak masz okazję to naprawdę warto.
tego pierwszego możesz szukać w dużych sklepach samoobsługowych (sprawdź
na koszykach) a drugi w sekciarskich na 60% (jak nie ma to poproś naszego
wspólnego znajomego to ci kupi w hurtowni)

--
wojmat <mailto:w1m@o2.pl> l i v e
e v i l

1. Data: 2002-04-18 07:21:50

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak
>
> "Remember that ignorance is expensive. Own a good set of

Podpuszczasz czy pomyliłeś z "Szanghajem" ? Tam gdzie "Mekong"
była "Toruńska" , lokal czynny do 5 nad ranem, jeden z niewielu w
mieście. ;-)
pozdr.Alex

1. Data: 2002-04-18 07:35:26

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:a9lsec$921$3@news.tpi.pl...

> [...]
> mieście. ;-)
> pozdr.Alex
> A pracowałem w 92-3 z G. Komendarkiem, gwiazdą (dużą) w serialu
"Złotopolscy" ;-)))
Sorry za mało spójne odpowiedzi ale poczta mie sie źle odbiera i
widzę 30% po
synchronizacji a resztę ręcznie dobieram ;-((
pozdr.Alex jestem modemowcem

1. Data: 2002-04-18 10:39:39

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

powietrze wrote:
> pat, najlepszą IMHO relację między ceną a jakością daje sos sojowy
> _jasny_ marki Pearl River Bridge.[...] ale myślę, że z małymi buteleczkami nie
będziesz
> miała problemu.

ha! a ja mysle ze bede miala problem. odkad pamietam polecasz mi ta marke i
wszedzie za nia wesze i nic.... nic to, teraz jestem zdesperowana bo mi sie
sos praktycznie skonczyl, wiec bede napastowac ludzi we wszystkich
napotkanych sklepach. w koncu gdzies znajde.

> [...]
> "surowe" nalepki). to Shoyu kosztuje w okolicach 10 PLN za małą
> buteleczkę ale jak masz okazję to naprawdę warto.

znaczy metera to nazwa hurtowni? juz sie zaplatalam :)

> tego pierwszego możesz szukać w dużych sklepach samoobsługowych (sprawdź
> na koszykach)

bylam tam przedwczoraj ale oczywiscie nie szukalam... nie sadzilam ze moga
miec tam jakis sensowny sos... i to byl blad. bede musiala sie przejsc
jeszcze raz :)
ty albo gzy polecaliscie mi jeszcze kiedys poszperac w hali kopinskiej. ale
tam to coraz gorzej... ostatnio juz tylko male sosy sojowe polgruntu mozna
bylo dostac. zupelny badziew.

> a drugi w sekciarskich na 60% (jak nie ma to poproś naszego
> wspólnego znajomego to ci kupi w hurtowni)

ok :)
dzieki
pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-04-18 11:12:06

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpuszczasz czy pomyliłeś z "Szanghajem" ? Tam gdzie "Mekong"

Masz rację, pomyliłem się.

1. Data: 2002-04-18 11:31:20

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sos praktycznie skonczyl, wiec bede napastowac ludzi we wszystkich
> napotkanych sklepach. w koncu gdzies znajde.

Tylko nie kupuj żadnego z tych:
Golden Mark
Golden Mountain
Golden Swan
Jammy Chai
Kimlan
King Imperial
Lee Kum Kee
Pearl River Bridge
Sinsin
Tung Chun
Wanjashan
gdyż zawierają 3-MCPD i 1,3-DCP:
http://www.hoohing.com/news/20010621.htm

chyba, że kupisz o takich parametrach:
http://www.moh.govt.nz/moh.nsf/c7ad5e032528c34c4c256
6690076db9b/23fd4683e4
c97ed5cc256a7d000ee09a?OpenDocument

1. Data: 2002-04-18 12:17:08

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdyż zawierają 3-MCPD i 1,3-DCP:

A co to ;-o
pozdr.Alex

Jak tam z jajami???
Bendonc młodom kucharkom...
ciasto jogurtowe
Poszukuję przepisów na normalne i zdrowe wedliny
Twarde ciasto?