uwaga na kosiarki bosch ROTAK !

następny post »
From: "MisiekK" <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: uwaga na kosiarki bosch ROTAK !
Date: Thu, 26 Jun 2008 22:20:47 +0200

Witam.
Muszę przestrzec przed zakupem urządzeń tej firmy:
Kupiłem taką kosiarkę (Bosch rotak 32) na początku 2005 roku, pół roku
później kupił taką samą kolega.
Moja dziś zwolniła obroty, po wyłączeniu okazało sie że łożysko pod nożem
było tak gorące, że stopiło obudowę i
zmieniło pozycję. Po tel do serwisu okazało się że jest ono wtopione w
obudowę ! cena obudowy 120zł + montaż 50zl,
przy cenie kosiarki ok 400zł nie jest jeszcze tak strasznie.
Zadzwoniłem więc do kolegi z prośba o pożyczkę kosiarki na czas naprawy lub
zakupu innej.
Jakież było moje zdziwienie, gdy dowiedziałem sie że jego egzemplarz 3 dni
temu uległ dokładnie takiej samej awarii.

Firmowa kosiarka na 3 sezony (;-((
Myślałem że kupując urządzenie firmowe serwis eksploatacyjny (mycie przed
zimą
i przechowywanie w suchym miejscu) uchroni sprzęt przed uszkodzeniem na
długie lata, ale jak widać wszyscy teraz robią
w Chinach, o wadzie konstrukcyjnej nie wspomnę (łożysko powinno być
chronione blachą/radiatorem i łatwe do wymiany
a nie wtopione w obudowę).

--
MisiekK