zchwytałam kreta

następny post »
From: "Mariola Ratajczak" <m...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: zchwytałam kreta
Date: Fri, 23 Jul 2004 21:57:28 +0200

udało mi się dzisiaj zchwytać kreta. Dzisiejszy ranek spędziłam na
rozgarnianiu kretowisk. Potem godzinę kosiłam trawnik. Aż tu nagle kret
wykopał kolejny kopiec. W akcie rozpaczy stwierdziłam, że utopię gada (nie
wierząc zbytnio w powodzenie). Włożyłam szlauch do tunelu i odkręciłam wodę.
A tu widzę, że krecik sobie wypływa. Więc go szybko zgarnęłam do wiaderka i
przykryłam pokrywką. Wywiozłam go kilka kilometrów od domu i wysadziłam obok
jakiegoś nieuprawianego pola. Jak tylko wyszedł z wiaderka to od razu
zakopał się w ziemi i tyle go widziałam. Niestety zaraz po powrocie okazało
się, że nie był to jedyny kret na mojej działce.

mimo to pozdrawiam wszystkich optymistycznie, bez cienia zwątpienia,

Mariola R.