Aerator? - czy się sprawdzi

następny post »
From: "Ed" <g...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Aerator? - czy się sprawdzi
Date: Sat, 31 May 2008 06:56:17 +0000 (UTC)

Szanowni Grupowicze,
Będę wdzięczny za poradę w sprawie kupionego w sklepie internetowym aeratora.
Otóż na zdjęciu jest to urządzenie do traktorka z rzędem obrotowych noży w
kształcie gwiazdek, które jak mniemam służą do rozcinania darni. Ponieważ
wreszczie znalazłem fundusze i czas żeby zadbać trochę o trawnik zdecydowałem
się na jego kupno. Po miesięcznym oczekiwaniu, zamiast obiecywanego 14-
dniowego, dostałem to urządzenie pod drzwi. Całe szczęście, że instrukcja do
niego była oddzielnie przymocowana do paczki bo bez jej otwierania okazało
się, że jest to areator (?) ale o innej konstrukcji. Zamiast obracających się
noży ma 10 podwójnych sprężynujących drutów,których dolna część jest podgięta
w stronę ruchu. Ponieważ otrzymane urządzenie jest niezgodne z tym co sklep
oferuje na zdjęciu bez problemu mógłbym je zwrócić ale zastanawiam się czy
jego funkcjonalność nie jest taka sama. Poza tym mam obawy czy przy gęstej
darni druty te nie będą miały ochoty się połamać w szybkim tempie. Nie chcę
otwierać paczki więc więcej szczegółów nie mogę podać. Może ktoś ma
doświadczenie z takim urządzeniem i zechce się nim łaskawie podzielić?
Pozdrawiam serdecznie, E.