Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi Dżisus! Co za zabobony ! [Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak ]

Dżisus! Co za zabobony ! [Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak ]

Data: 2001-04-20 22:14:38
Temat: Dżisus! Co za zabobony ! [Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak ]
Od: Astec SA <b...@a...pl>

Dorrit wrote:
[..]
> Puki nic się z nim nie dzieje, to zostaw go w spokoju!!! Ja też od wielu lat
> mam takich kilka i jeszcze żyję.Z tego co wiem, czerniak gwałtownie
> złośliwieje, jeśli ruszy go nóż chirurga. [..]

Dżisus! Gdyby ktoś kiedyś miał jeszcze wątpliwości co do Twojego
medycznego wykształcenia to będę polecał ten kawałek.
Jak ja nie znoszę niedouczonych konowałów !
Przez takich ludzie tylko cierpią :((

Meliso - czerniak to już złośliwy nowotwór. Nie ma czegoś takiego
że CI czerniak gwałtownie uzłośliwieje bo "ruszył go nóż chirurga".
A jedyna szansa ochrony przed czerniakiem to usunięcie tkanek
potencjalnie najbardziej niebezpiecznych czyli najczęściej pieprzyków
i dziwnych przebarwień skóry. Szczególnie jak są w miejscach narażonych
na urazy, zadrapania, podrażnienia czy też dłuższą ekspozycję na słońcu.

Usunięta tkanka NIE RAKOWIEJE bo... jej po prostu już nie ma!

Ale nie ma co też popadać w paranoję i wycinać wszystko na ciele - szczególnie
jeśli w rodzinie nie było predyspozycji do raka. Najlepiej pójść do lekarza,
który robi takie rzeczy i niech on obejrzy i oceni co warto usunąć.

pozdrawiam
Arek

--
Osobom, które dotyka problem przymusowego poboru do wojska, udzielamy
bezpłatnej i legalnej pomocy w ochronie ich planów, poprzez uzyskanie