Guzki na podniebieniu

From: dygi <d...@o...nst.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Guzki na podniebieniu
Date: Fri, 23 Mar 2007 20:49:55 +0000 (UTC)

Witam

Uprzejmie proszę o radę w lekko drażliwej od kilku dni sprawie.
Nie mam czasu wybrać się do lekarza (ostanio czekałem od 4 sic!
rano, żeby dostać się bez zapisów na 7:30) a funkcjonować trzeba.
Do rzeczy..

Tydzień temu kilka dni pod rząd powiększone migdały, atybiotyk
curam, trochę rutinoscorbinu i sebidin. Migdały bardzo miałem
powiększone a i problemy z przełykaniem ogromne. Przeszło.
Od środy (kilka dni po skończeniu antybiotyku i poprzednich
objawach) nawróciły mi się obrzęki migdałów i bóle gardła,
przy przełykaniu. Dwa dni pod rząd Apo-naproksen 250. Co mnie
frasuje, to dwa małe guzki / gulki, które pojawiły mi się na
podniebieniu twardym. Tak o, dzisiaj z rana.

Przejrzałem troszkę google ale tam o różnych jakichś nowotworach
jedynie i już sam nie wiem.. Czy takie poważne rzeczy mogą się
pojawić ot tak? .. Prosze o jakąkolwiek radę.. ;F

Krzysztof Szynter