Jak pomoc zonie? (dlugie)

Data: 2003-09-29 08:44:11
Temat: Jak pomoc zonie? (dlugie)
Od: "zagubiony" <l...@W...onet.pl>

Witam
Nie wiem czy dobrze trafilem, ale jesli nie to prosze was o pokierowanie w
miejsce gdzie otrzymam odpowiedz na moje pytania badz jakas porade.
Sprawa jest nastepujaca. Kilka lat temu, wowczas moja dziewczyna, dzis moja
zona, usunela nasze dziecko. Ja zachowalem sie strasznie nieodpowiedzialnie i
nie bylem przy niej, jak szczeniak odsunalem sie i zostawilem ja sama z
problemem.
Dzis mamy powazny klopot, poniewaz Ona nie moze sie z tego otrzasnac.
Probowala kilku terapii, a najgorsze, ze ja sam nie potrafie jej pomoc. Nie
wiem jak ja pocieszyc, co powiedziec aby w momentach zalamania poczula sie
choc troche lepiej.
Ja tez probowalem uczeszczac na spotkania, ktore mialy mi pomoc zrozumiec to
co sie stalo, ale nic z tego nie wyszlo. Nie wiem czy to przez moja osobe czy
tez przez Pania ktora te spotkania prowadzila.

Prosze was o rade, badz wskazowki gdzie moglbym sie udac, moze ktos chcialby
pomoc mi na poczatek korespondencyjnie. Wszelkie wasze rady beda mile widziane
i za wszelkie bede wdzieczny. Nie chce aby nasze malzenstwo sie rozpadlo.
Kocham zone i naprawde chce jej pomoc - pomoc nam.