Kacze cycki

111. Data: 2017-11-02 16:43:11

Temat: Re: Kacze cycki
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A to ciekawostka.
> W wikipedii piszą, że projekt łudząco podobny do przedwojennego projektu
> wieżowca w stylu art deco, autorstwa Juliusza Nagórskiego.
> Sukces ma wielu ojców. ;)

Dla niektórych wszystkie wyskokie budynki o stalowej konstrukcji, obłożone
pisakowcem, są "łudząco podobne". Projekty Pniewskiego i Nagórskiego znane
są chyba tylko w zarysach. A w przypadku tej realizacji bardzo ważny jest
detal. Muszę przyznać, że Rudniew dobrym architektem był. I potrafił słuchać
polskich kolegów. To co zaprojektował, nie jest podobne (a już zwłaszcza
łudząco) do żadnego tam Uniwersytetu Łomonosowa czy innego. Ani detalem,
ani sylwetką.

Jarek

PS
Właśnie przed chwilą przeszedłem przez bramę ulucy Śniadeckich na MDM-ie.
Tą, co to "nie jest tajemnicą", że ma "szerokość i wysokość i wysokość
specjalnie dobraną do wymiarów ruskiego czołgu". Gdybym tego nie wiedział,
to mógłbym przysiąć, że widziałem podobnej wielkości bramy budowane już
w średniowieczu.

--
Ale głupi ci rzymianie.

112. Data: 2017-11-02 18:31:55

Temat: [OT] [NTG] Re: Kacze cycki
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-02 o 15:59, Wiesiaczek pisze:

> [...]

To są objawy poważnej choroby psychicznej.
Przecież nikt normalny nie wypisywałby takich idiotyzmów. Nawet
najprymitywniejszy, ale z odrobiną oleju w głowie, pisior.

> Ty jesteś bardziej pojebana niż Macierewicz :)

Macierewicz nie jest głupi, jest cwany.
W odróżnieniu od Ikselki.

> Chociaż pamiętam reportaż w TV (1 kwietnia ale roku nie pamiętam), o
> awaryjnym lądowaniu rejsowego samolotu Tu-134 właśnie na PL. Defilad :)

I tylko w kategorii kawału można rozpatrywać taką ewentualność. :D
Na placu Defilad lądować mógłby co najwyżej helikopter.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

113. Data: 2017-11-02 18:49:11

Temat: Re: [OT] [NTG] Re: Kacze cycki
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm pisze:

[...]
[...]
> I tylko w kategorii kawału można rozpatrywać taką ewentualność. :D

Zmieścisz się, śmiało.

Jarek

--
O kurwa!

114. Data: 2017-11-02 19:43:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Gówno widzisz. Jeszcze parę lat mi brakuje do emerytury:)

To zupełnie jak mnie.

> Teraz mam swoją własną "wcześniejszą emeryturę" - po prostu nie chce mi
> się pracować i emerytuję sobie na własny koszt. Żal Ci?

Że nie chce Ci się pracować? A gdzie tu miejsce na żal/zazdrość? Mnie też
się nie chciało - pracować na czyimś. Nie opłacało się z łóżka wstawać. Od
lat pracuję więc na swoim i to jest czysta przyjemność - nie zdarza mi się
wstać przed 10ą. Uwielbiam spać.

--
XL

115. Data: 2017-11-02 19:46:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski.

> Z wielkim rozbawieniem przeczytałem o "burzeniu całych kwartałów ulic"
> pod trasę W-Z zaprojektowaną specjalnie dla ruskich czołgów. Nawet nie
> chodzi o to, że nie było czego burzyć

Ale było co odbudowywać. Inne dzielnice odbudowano - a tych nie. I w ogóle
z kim ja dyskutuję.

--
XL

116. Data: 2017-11-02 22:43:01

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-31 o 13:58, FEniks pisze:

> Myślisz, że kluby dla młodzieży wyglądałyby ładniej? Nie sądzę.
Pisząc o klubach czy klubokawiarniach oczywiście nie miałam na myśli
tych toalet. A niech sobie wietnamczycy w nich pracują. :D
Szkoda mi ładnych i pożytecznych lokali, które zostały zmarnowane.
> Poza tym akurat w zeszłym miesiącu byłam po wieeelu latach w Warszawie
> i - w przeciwieństwie do Ciebie - mam bardzo pozytywne wrażenia. Fakt,
> że obracałam się głównie w centrum i w Wilanowie, ale byłam bardzo
> pozytywnie zaskoczona tym, jak zmieniła się stolica. Nie licząc może
> kilku paskudnych biurowców i meneli parkingowych. Nawet pogodę
> mieliście tam świetną! ;)

Urodziłam się w Wilanowie na granicy z Sadybą. Mieszkam tu całe życie i
nie wyobrażam sobie życia gdzie indziej. Mieszkajc tu tyle lat widzę
niepozytywne zmiany w całej Warszawie.

--
animka

117. Data: 2017-11-02 22:48:07

Temat: Re: [OT] Re: Kacze cycki
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-31 o 14:46, Trefniś pisze:

> Moja ty sierotko...
> Zjedz sobie czekolady - może być z Biedronki.
Haha, to jest Twoja żonka? Troskliwy jesteś ;-)
Uważam, że każdy powinien jeść czego jego organizm się domaga. Raz można
mieć ochotę na czekoladę. a jak nie na czekoladę to na bigos ze
schabowym ;-)

--
animka

118. Data: 2017-11-02 23:07:11

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-31 o 20:36, Wiesiaczek pisze:

> Pokićkało Ci się nauczanie z używaniem.
Żeby używać trzeba się nauczyć.
Ruscy jęz, angielski mieli obowiązkowo w szkolach, a MY rosyjski. Kto
chciał, czy chce się uczyć angielskiego musi za to płacić. Moja
koleżanka uczyła się jęz, angielskiego (i francuskiego) na studiach, ale
jeszcze chodziła na prywatne lekcje do Metodystów. Widocznie kiepsko i
na tych studiach uczyli.
Zdolna bestia była, bo jako najzdolniejsza mogła wybrać wakacje w Anglii
lub we Francji. Pojechała do Francji i poznała tam Belga. Ślub był w
Polsce, potem zamieszkali w Brukseli (u niego) Nie wiedziała (pod tym
względem niemota, ale nie ona jedna), że to pijak. Niby super facet, ale
co to za życie-zmarnowane.

> Francuzi całkiem dobrze posługują się angielskim w pracy (poza
> granicami Francji).
> A po co ruskie mieliby uczyć się polskiego, skoro Polak i tak wstydzi
> się mówić w swoim narzeczu?

Dlaczego Polak ma się wstydzić mówić w swoim języku? Może mieć tylko
problem, że obcokrajowiec go nie zrozumie i na siłę uczy się języków.
Teraz nasi panowie z rządu i podobni mają to gdzieś, bo mają tłumaczy,
albo zakładaja słuchaweczki na uszy i mają wszystko podane jak na tacy.
Chyba jedynie prez. Duda może swobodnie rozmawiać po angielsku.

--
animka

119. Data: 2017-11-02 23:21:32

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-31 o 20:52, Wiesiaczek pisze:

> Jasne!
> I potem pojawiają się takie teksty piosenek, jak taka pierwsza z
> brzegu: "Fajne masz piździsko, chcę by było ślisko..."
No i takie jedno piździsko koniecznie chciało zaśpiewać z nim w Sopocie
i zaśpiewało, ale Zenek z zasadami nie śpiewał z pozycji mężczyzny,
tylko tak jak ona. Zrobił jej przysługę. Dobrze jej tak.

--
animka

120. Data: 2017-11-02 23:28:24

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-31 o 21:02, Wiesiaczek pisze:

> Mało znasz, ot co!
>
> A ta "kupa" to Pałac Kultury i Nauki. Tam są teatry, kina, muzea,
> Pałac Młodzieży (sam tam udzielałem się w modelarni lotniczej), jest
> tez siedziba wielu instytucji naukowych.
Oraz jest tam od lat gniazdo sokołów. Obecnie małych nie ma (może coś na
wiosnę) i trwają tam jakieś prace, więc podgląd niedostpny.

http://webcam.peregrinus.pl/pl/warszawa-pkin-podglad
-z-warszawy

--
animka

Dynia po raz enty
Efekt...?
Kanapka Elvisa.
NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Papier ryżowy się rozpuszcza. Jaka przyczyna?