Kamionka z Bochni - forma na babę.

następny post »
From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Kamionka z Bochni - forma na babę.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Tue, 10 Apr 2012 19:07:34 +0200

Lata temu dostałam "w spadku" po cioci dokładnie taką oto formę kamionkową
(Bochnia):
http://allegro.pl/listing.php/search?string=forma+bo
chnia&category=26019&country=1
Dopiero w tym roku upiekłam w niej pierwszy raz babę, z wielka obawą i w
ogóle.
Efekt? - totalny zachwyt! Baba pięknie upieczona i równo(miernie)
przyrumieniona na całej bocznej powierzchni, w formie także wspaniale
wcześniej wyrastała (pod przykryciem) i wspaniale z niej wyszła, bez
żadnego przywierania, oczywiście forma wcześniej posmarowana tłuszczem i
wysypana mąką.

No i teraz poszukuję takiej formy (jak w linku), tyle że większej. No
dobrze, to już przyznam się: miałam od cioci dwie, tzn taką jak ta z linka
wyżej oraz większą - i ta większa na skutek mojego lekceważącego
traktowania rąbnęła na terakotę w kuchni i rozbiła się.
A teraz odczuwam tę stratę boleśnie.
Widział kto gdzieś taką dużą do kupienia?

PS. Baby, namawiam, kupujcie te formy na baby w Allegro, bo niedługo będą
nie do dostania. Ja na pewno jedną identyczną też kupię, żeby były dwie,
dla córek.

PS. Aukcje nie moje, nie sprzedaję niczego!
--

XL wiosenna