Kim jestesmy poza kuchnia

1. Data: 2002-04-27 16:51:57

Temat: Re: Kim jestesmy poza kuchnia
Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Gosia Zaleska-Gajc" <z...@h...pl>

> Pracuję jako programista w firmie produkującej oprogramowanie do
> wypełniania formularzy. Naszym corocznym produktem jest bezpłatny
> program do wypełniania pitów (http://www.pity.pl). A na codzień
> zajmujemy się "tworzeniem" innych formularzy krążących w naszej polskiej
> biurokracji ;-) (http://www.ips-infor.com.pl/).

Czy ja moge wiedziec wiec, czemu password do PIT-ow 37 i 36 byl
TAKI DROGI ????

Macabra - ksiegowa

1. Data: 2002-04-27 17:10:42

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macabra wrote:

> Czy ja moge wiedziec wiec, czemu password do PIT-ow 37 i 36 byl
> TAKI DROGI ????
>
> Macabra - ksiegowa

Chodzi Ci o formularze dostępne w programie PITY'2001 czy w Biurze
Rachunkowym?
--
Gosia

1. Data: 2002-04-27 17:33:50

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Margolka Sularczyk wrote:

> Magdalena Bassett napisał(a) w wiadomości: <3...@w...net>...
>
> Znacie, to poczytajcie ;))
>
> A ja troche pisze
> :
> http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos
>
> O. Taka jestem.
> Aha, i syna wychowuje, ale na efekty trzeba bedzie poczekac ;)))
>
> Margola

Masz bardzo ciekawa strone - poczytalam troche, a zdjecia tez
interesujace :)

Wyglada na to, ze wielu z nas "robi" w informatyce. Ciekawe, szczegolnie
dlatego ze 10 lat temu nikt jeszcze nie wiedzial, ze istnieje internet.

MB

1. Data: 2002-04-27 17:34:11

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-04-27 17:34:16

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-04-27 17:39:13

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ide cos przekasi, juz mi sie z glodu w oczach troi ;-))

Mikie

1. Data: 2002-04-27 17:44:33

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wyglada na to, ze wielu z nas "robi" w informatyce.

> MB

I w (Data)Communication Technology. Dzialam w Sales, mam kontakt z calym
swiatem i bardzo sobie chwale. www.vidicode.nl
Na zdjeciu, na glownej stronie, posrodku budynku jest wiezyczka.
Pierwsze pietro, dwa srodkowe okna to moje biuro i duma.
******
m-gosia
******

1. Data: 2002-04-27 20:12:28

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

A ja jestem technikiem dentystycznym ale razem z mezem proadzimy wlasna
firme reklamowa zapraszam do obejrzenia naszej stronki wykonanej przez
mojego slubnego. Pozdrawiam Kasia
www.xpress.com.pl

1. Data: 2002-04-27 20:14:14

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Gosia Zaleska-Gajc" <z...@h...pl>

> Chodzi Ci o formularze dostępne w programie PITY'2001 czy w Biurze
> Rachunkowym?

W Biurze.

Macabra

1. Data: 2002-04-27 20:20:36

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macabra wrote:

> W Biurze.
>
> Macabra

No wiesz, z czegos firma musi się utrzymywać. Na pocieszenie dodam, że w
przyszłym roku wykupując aktualizację zapłacisz połowę mniej :-).
--
Gosia

Przypalona kapusta
ciasto na pizze