Masło - ile cię cenić trzeba?

221. Data: 2017-10-01 18:10:45

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 17:40 Akarm <a...@w...pl> pisze:

> To nie jest powód, żeby tę śmiecącą hołotę naśladować.
> A swoją drogą dość dziwne jest, kiedy z apelem przeciw politykowaniu
> występuje jeden z aktywniejszych zasrywaczy polityką wszystkich grup.

Akarm, rozpędź się i walnij głową w kaloryfer.
Już ciepłe są.

Ze stopki Akarma - "Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego"
Zatem Akarm dał mi prawo mówić tak do siebie!

Nota bene - zaszkodził mu pewnie płyn do mycia naczyń w majonezie z
KitchenAida.

--
Trefniś

222. Data: 2017-10-01 18:16:10

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 17:53 cef <c...@i...pl> pisze:

> Cóż, czasem bez zasrywaczy grupa jest martwa :-)

Akarm swoimi frustracjami też zasrywa wszelkie grupy. Już od dawna o
niczym innym nie pisze, tylko o politycznych smaczkach poszczególnych grup.
Jest lepiej - nawet mu nie pasują apele innych. "To tylko ja, Akarm, mam
do tego prawo".
Też nie lubię takiego bydła jak wzmiankowany.

--
Trefniś

223. Data: 2017-10-01 19:53:11

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Cóż, czasem bez zasrywaczy grupa jest martwa :-)

Niestety przez zasrywaczy grupa jest martwa. Mylisz przyczynę ze skutkiem.

Wejdź na grupy anglojęzyczne czy frankofońskie o podobnej tematyce i zobacz jak
szybko gaszą hejterów.

224. Data: 2017-10-01 20:40:58

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-01 o 19:53, t...@g...com pisze:

> Niestety przez zasrywaczy grupa jest martwa. Mylisz przyczynę ze skutkiem.

Nie mylę.

> Wejdź na grupy anglojęzyczne czy frankofońskie o podobnej tematyce i zobacz jak
szybko gaszą hejterów.

Nie bywam, ale podejrzewam, że tam też ruch ściśletematyczny jest niewielki.
Jedną z cech usenetu było kiedyś, że jak wątek ma ileś tam odpowiedzi, to
ktoś już kogoś obraził albo jest polityka :-)
To teraz jak tylko jest jakikolwiek ruch to z reguły NTG.

225. Data: 2017-10-01 21:02:01

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Nie mylę.

Ale nie przy jedzeniu !

> Nie bywam, ale podejrzewam, że tam też ruch ściśletematyczny jest niewielki.
Bardzo się mylisz. Niestety.

Ponieważ jest to moja pierwsze forum, myślałem naiwnie z początku, że czegoś się
tutaj nauczę. I rzeczywiście nauczyłem się tylko nie tego o czym myślałem....

226. Data: 2017-10-01 21:22:48

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-01 o 21:02, t...@g...com pisze:

> Ale nie przy jedzeniu !

To w ramach podtrzymania tradycji pisaniny nie na temat wyjadę
z uwagą osobistą. Po jaką cholerę ta spacja przed wykrzyknikiem?
To jakiś nie ujęty w regułach środek wyrazu czy wyraz bezradności?

Pomyliłeś w forum z grupą dyskusyjną?

227. Data: 2017-10-01 21:28:37

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 21:22 cef <c...@i...pl> pisze:

> [...]
> z uwagą osobistą. Po jaką cholerę ta spacja przed wykrzyknikiem?
> To jakiś nie ujęty w regułach środek wyrazu czy wyraz bezradności?

W obronie grupy dyskusyjnej:
tandoori chciał nauczyć się piec pierniki, zadeklarował jawnie spełnienie
swojego oczekiwania, nawet dziękował za przepisy.
Jeśli chciał nauczyć się jeszcze czegoś więcej - musi zadawać pytania.
Nikt nie będzie zgadywał jego chciejstw. BTW to nie wina grupy, że nie
potrafi zadać tych pytań.

--
Trefniś

228. Data: 2017-10-01 21:32:48

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-01 o 21:28, Trefniś pisze:

> [...]
> Jeśli chciał nauczyć się jeszcze czegoś więcej - musi zadawać pytania.
> Nikt nie będzie zgadywał jego chciejstw. BTW to nie wina grupy, że nie

Niech zadaje i nauczy się omijać szkodliwe newsy.
Trzeba umieć zignorować jakichś trolli
nawet jeśli są w największym rozmiarze :-)

229. Data: 2017-10-01 22:12:05

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> W obronie grupy dyskusyjnej:
> tandoori chciał nauczyć się piec pierniki, zadeklarował jawnie spełnienie
> swojego oczekiwania, nawet dziękował za przepisy.

To prawda. Na razie żadnych pytań dotyczących pierników nie mam.

> Jeśli chciał nauczyć się jeszcze czegoś więcej - musi zadawać pytania.
> Nikt nie będzie zgadywał jego chciejstw. BTW to nie wina grupy, że nie
> potrafi zadać tych pytań.

Poszedłem za Twoją radą i zacząłem czytać materiały w internecie. Ilość potencjalnych
pytań spadła niemal że do zera. Tak jest rzeczywiście lepiej.

Miło i ciekawie jest jednakże poczytać również wątki dotyczące innych tematów
kulinarnych które mogą wpłynąć na apetyt. To rozwija wyobraźnie.

Na koniec : czekam na dzień kiedy ilość hejtów,półprawd i fejków internetowych
przekroczą masę krytyczną i nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie się więcej
zastanawiał gdzie jest kuchnia a gdzie ubikacja... A do tego wyraźnie zmierzamy.

Ty najlepiej powinieneś to wiedzieć jako purysta z przekonania. Po co więc ten
zarzut dlaczego nie pytam ?

230. Data: 2017-10-01 22:26:06

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Niech zadaje i nauczy się omijać szkodliwe newsy.
> Trzeba umieć zignorować jakichś trolli
> nawet jeśli są w największym rozmiarze :-)

Nie chcę jeść w śmietniku. Ty chyba również nie.

Mięso puchnie
sliwki - biały osad
Przepraszam Ewę FEniks!
Gotowanie - wiedza czy sztuka ?