Re: Masło - ile cię cenić trzeba?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Sun, 1 Oct 2017 13:12:05 -0700 (PDT)
<59d0aba6$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
<oqqtli$dja$1@news.icm.edu.pl>
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
<59d0ffcb$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<59d10c67$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<59d10f68$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<59d136bb$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<59d14089$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
Subject: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
From: t...@g...com

> W obronie grupy dyskusyjnej:
> tandoori chciał nauczyć się piec pierniki, zadeklarował jawnie spełnienie
> swojego oczekiwania, nawet dziękował za przepisy.

To prawda. Na razie żadnych pytań dotyczących pierników nie mam.

> Jeśli chciał nauczyć się jeszcze czegoś więcej - musi zadawać pytania.
> Nikt nie będzie zgadywał jego chciejstw. BTW to nie wina grupy, że nie
> potrafi zadać tych pytań.

Poszedłem za Twoją radą i zacząłem czytać materiały w internecie. Ilość potencjalnych
pytań spadła niemal że do zera. Tak jest rzeczywiście lepiej.

Miło i ciekawie jest jednakże poczytać również wątki dotyczące innych tematów
kulinarnych które mogą wpłynąć na apetyt. To rozwija wyobraźnie.

Na koniec : czekam na dzień kiedy ilość hejtów,półprawd i fejków internetowych
przekroczą masę krytyczną i nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie się więcej
zastanawiał gdzie jest kuchnia a gdzie ubikacja... A do tego wyraźnie zmierzamy.

Ty najlepiej powinieneś to wiedzieć jako purysta z przekonania. Po co więc ten
zarzut dlaczego nie pytam ?