Masło - ile cię cenić trzeba?

211. Data: 2017-10-01 16:21:12

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-01 o 10:48, Trybun pisze:
> Każdy produkt chemiczny może zaszkodzić. Moim zdaniem błędem jest
> nadużywanie tych wszystkich pachnideł. Jeżeli że tak powiem w "babie" ma
> mnie kręcić zapach jej perfum, to ja dziękuje..
Dużo kobiet nadużywa alkoholu i zlewaja się jakimiś wodami kolońskimi,
żeby odór alkoholu zatuszować.
Natknęłam się po drodze na parę takich pijaczek z osiedla.
> Albo idiotyzm do
> kwadratu - 'męski zapach" wody po goleniu...
Kiedyś to była taka moda, ale co normalniejsi dbający o siebie to
smarowali i smarują twarz kremem nivea czy podobnym.
Teraz już tak nie czuć od facetów tych różnych "perfumów", ale windy to
tutaj były parę razy zasmrodzone przez kogoś jakąś przemysławką. że
musiałam wyjść i pojechać drugą windą.
> Myślisz że bonzowie z PZPR zakazując sprzedaży alkoholu przed 13ą
> mieli
> na uwadze Twój interes?

> Zadziwiająca jak mało mamy tych za których moglibyśmy się nie wstydzić,
> o których z dumą moglibyśmy powiedzieć - nasz reprezentant...

Czekałam na ten koniec świata, który zapowiadali, ale nic z tego :-(

--
animka

212. Data: 2017-10-01 16:39:18

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-01 o 12:43, XL pisze:
> Trybun <c...@j...ru> wrote:
>  > A tu włazi jakiś władyka w buciorach i robi zakaz, w
>
> Czyli ty, jako samozwańczy "wolnomyśliciel", uważasz, że każdy, kto do tej
> pory całą niedzielę ganiał po hipermarketach i galeriach, nagle z braku
> laku pójdzie ze swoimi pieniedzmi do Kościoła?
> Chyba jednak ZBYT wolno myślisz...

A Ty nie myślisz w ogóle. Skąd pomysł, że ludzie pójdą do koscioła?
Księża będą zadowoleni z zupełnie innego powodu, ale tego już nie
wymyśliłaś.

> [...]
> Luksemburg, Holandia i Węgry.
> W Holandii sprawy niedzielnego handlu regulują przepisy lokalne. W gminach
> położonych głównie w tzw. holenderskim pasie biblijnym (centrum kraju,
> gdzie rządzą protestanccy konserwatyści), handel w niedzielę jest zakazany.
> W innych rejonach kraju nie ma ograniczeń.
> W Belgii w niedziele i święta mogą być otwarte tylko małe sklepy. Przepisy
> stanowią, że piekarnie w tych dniach mogą pracować od 7 do 12, a sklepy
> mięsne - od 8 do 12.
> W Luksemburgu duże sklepy mogą być otwarte tylko w pierwszą niedzielę

A nie wstyd Ci takie wzorce przywoływać?
Przecież to Unia, która taka ohydna jest.
Dlaczego my mielibyśmy się wzorować na nich. Mamy lepsze,
nasze, polskie wzorce i będziemy robić po swojemu.
A suweren co by chciał? Wiesz to?

213. Data: 2017-10-01 16:40:47

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 16:21 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

(...)
> Czekałam na ten koniec świata, który zapowiadali, ale nic z tego :-(

Koniec świata zaczął się w momencie świata początku, właśnie w nim
uczestniczymy.

BTW postarajcie się wyciszyć dyskusje pozakulinarne, dbajmy o jedną z
nielicznych jeszcze dychających grup.
Wszystkich was widzę na pl.soc.polityka, tam dobre miejsce. Może ktoś
dołączy do was?

--
Trefniś

214. Data: 2017-10-01 16:46:34

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-01 o 16:40, Trefniś pisze:

> BTW postarajcie się wyciszyć dyskusje pozakulinarne, dbajmy o jedną z
> nielicznych jeszcze dychających grup.
> Wszystkich was widzę na pl.soc.polityka, tam dobre miejsce. Może ktoś
> dołączy do was?

Ja tam widzę politykę na wszystkich (nielicznych) grupach,
które subskrybuję i czytam.

215. Data: 2017-10-01 16:46:41

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.09.2017 o 21:29, XL pisze:

> Poradnia Językowa swoje, a życie swoje:
> https://pytamy.pl/kat,6,title,czy-pisanie-ciebie-tob
ie-ci-to-zniewaga-z-malej-litery,pytanie.html

Co masz tam w tym linku?
Że wychodzisz na gbura?
Było by się czym chwalić? :)

> A ty wręcz porywasz.

No:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

216. Data: 2017-10-01 16:52:11

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.09.2017 o 21:39, XL pisze:

> "Nie pisałem o sobie. Ja mam to głęboko w dupie (...)"
>
> To może się zdecyduj. Choć w sumie ja mam to...

Sorry Ikselka, ale chyba pierdoli Ci się już w móżdżku.
Uważasz, że pisanie o sobie i pisanie w swoim imieniu to to samo?!
Czy jeśli napisałem, że: ""Nie pisałem o sobie. Ja mam to głęboko w
dupie..." to wypowiadam się w czyimkolwiek imieniu?

Co na to Twój lekarz?

217. Data: 2017-10-01 17:14:30

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 16:46 cef <c...@i...pl> pisze:

> Ja tam widzę politykę na wszystkich (nielicznych) grupach,
> które subskrybuję i czytam.

Ja też widzę i właśnie o tym opiszę :)
Polityka jest wszędzie.
Ale wchodząc tutaj wolałbym połechtanie apetytu, zamiast niechęci.

--
Trefniś

218. Data: 2017-10-01 17:40:23

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-01 o 16:46, cef pisze:

> Ja tam widzę politykę na wszystkich (nielicznych) grupach,
> które subskrybuję i czytam.

To nie jest powód, żeby tę śmiecącą hołotę naśladować.
A swoją drogą dość dziwne jest, kiedy z apelem przeciw politykowaniu
występuje jeden z aktywniejszych zasrywaczy polityką wszystkich grup.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

219. Data: 2017-10-01 17:45:23

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-01 o 16:39, cef pisze:
> [...]

A pies was wszystkich... szmaty syfiące wszędzie.
Agitację polityczną uprawiajcie sobie w miejscach do tego
przeznaczonych, ścierwa. :/

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

220. Data: 2017-10-01 17:53:11

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-01 o 17:40, Akarm pisze:

> To nie jest powód, żeby tę śmiecącą hołotę naśladować.
> A swoją drogą dość dziwne jest, kiedy z apelem przeciw politykowaniu
> występuje jeden z aktywniejszych zasrywaczy polityką wszystkich grup.

Cóż, czasem bez zasrywaczy grupa jest martwa :-)

Mięso puchnie
sliwki - biały osad
Przepraszam Ewę FEniks!
Gotowanie - wiedza czy sztuka ?