Morfologia - prosze o mala konsultacje apropo wynikow

następny post »
From: r...@g...com
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Morfologia - prosze o mala konsultacje apropo wynikow
Date: Tue, 05 Jun 2007 03:48:13 -0700

Witam,
Tak po krotce, bylem dzisiaj odebrac wyniki krwi, jednak nie zastalem
lekarza.
Staralem sie znalezc cos w sieci o czytaniu wynikow, ale nie bylo
niczego co pozwoliloby na w miare dokladne zrozumienie ich. Same
ogolniki.

Otoz nie w normie mam jedynie neutrocyty 34,2 czyli o 5,8 ponizej
normy, limfocyty 54.4 czyli o 9,4 powyzej normy i aly[nie wiem co to
jest] 2,23, czyli o 0,23 powyzej normy.
Moze mnie ktos ostudzic i napisac w miare fachowo co to moze oznaczac,
w praktyce, czy wahania sa duze w stosunku do normy..?

Przepraszam, ze mecze, jednak troche mnie sprawa zasmucila jak
widzialem, zgeneralizowane powodu takich niedoborow czy nadmiarow(bez
zadnych konkretnych wartosci).