NERWY jako ZRODLO POTEGI (Niesmialosciprzy wypowiedzi?)

From: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: NERWY jako ZRODLO POTEGI (Niesmialosciprzy wypowiedzi?)
Date: Thu, 25 Jan 2001 06:36:11 GMT

On Wed, 24 Jan 2001 18:43:15 +0100, "Jakub" <g...@p...com>
wrote:

>Chodzi o jezyki obce. Studiuje angieleski na uniwerku (filologia I rok) i
>zauwazylem nastepujaca sytuacje...

O ile nie zauwazysz jej na juz chyba zaczynajacej sie wszedzie SESJI
to olej to :)))))))) Gorzej jezeli zaczynasz robic na egzaminach. Z
egzaminami to tak jest ze mam system. Popary i przedyskutowany kilkoma
kolegami ktorzy SUMIENNIE przygotowuja sie do egzaminow (chyba tak jak
ja, ale porownania prawdziwego nie mam, nie wiem ile tak naprawde
ludzie sie ucza)..

Mianowicie chodzi oczywiscie o NERRRRRRRWY. Gdy jestes zdenerwowany
przed egzaminem tydzien - dzien - godzine, to jest COOL. To jest
DOBRZE! To jest SUPER! Chodzi o to wlasnie, by jak najbardziej
zdenerwowac sie przed egzaminem! To jest cel! Im bardziej sie
zdolujesz, im bardziej bedziesz zdenerwowany tym lepiej. Minuta przed
uslyszeniem pytania to MUSI byc palpitacja serca.

DLACZEGO? Chyba biologia. Nerwy pobudzaja. Wytwarzaja adrenaline w
sposob naturalny. To tak jak strzal z prochow - BEZ PROCHOW! Wlasnie o
to chodzi, to co robia prochy, to nerwy daja naturalnie. Adrenalina i
tak dalej. Zwarty i gotowy. Moglbys gory z nerwow przeniesc!

AAAALLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
!

Tajemnica sukcesu jest OSTATNIE 30 SEKUND!!!!!!!!!!!! Tajemnica
sukcesu jest USPOKOJENIE sie w ciagu ostatnich sekund przed
rozpoczeciem odpowiedzi / pisania. Momentalne wyciszenie, momentalny
spokoj. Nagle wraca racjonalnosc, wraca logiczne myslenie, wracaja
wiadomosci, A ADRENALINA ZOSTAJE! I wtedy piszesz jak maszyna, nic Cie
nie powstrzyma.

Schemat prosty -

INDUKCJA NERWOW PRZED - WYCISZENIE NERWOW PODCZAS
E G Z A M I N U

Efekty daje niesamowite, zapewniam i gwarantuje. Pamietaj, ze wiedza
to pryszcz na dupie, to 1/2 czy 1/3 szans na sukces, wiekszosc
obkutych frajerow pada przez wlasna wine - NERWY. I to nie dlatego ze
sie denerwuja, ale bo kazdy sie denerwuje, ale dlatego, ze NERWY to
potezna sila, tylko nalezy umiec ja wlasciwie ukierunkowac.
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
But never is a promise and you can't afford to lie