Najlepsza śmietana

291. Data: 2015-11-12 00:27:46

Temat: Re: Najlepsza śmietana
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:w6pqkd6g5lvq.1rra5x36sh021$.dlg@40tude.net...

> Od pierwszej kupionej w życiu - odkręcam i zgniatam. Zdrowy rozsądek
> dyktuje, że ktoś tam przy recyklingu może stracić oko z powodu czyjejś
> bezmyślności.

I nie przeszkadza Ci to co z odkręconej butelki może wycieknąć
do kubła w którym je zbierasz?

292. Data: 2015-11-12 01:33:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Nov 2015 17:26:58 -0600, Pszemol napisał(a):

> A z butelką bez zakrętki już nie miałby takiej zabawy?

Widzę, że zasadniczą różnicę mógłbyś zrozumieć tylko i wyłącznie, gdybyś
był psem 3-]

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

293. Data: 2015-11-12 01:39:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Nov 2015 17:27:46 -0600, Pszemol napisał(a):

> I nie przeszkadza Ci to co z odkręconej butelki może wycieknąć
> do kubła w którym je zbierasz?

Hmmm, widzę, że trzeba Ci dokładniej:
1) odkręcam, zgniatam i zawsze ZAKRĘCAM - tylko wtedy nie wracają do
pierwotnego kształtu (wiesz, dlaczego, prawda?) i zakrętka nie wystrzeli
nikomu w oko podczas utylizacji
2) wyrzucam PUSTE butelki (wiesz, co to znaczy PUSTE, prawda?)
3) profilaktycznie stosuję 200-litrowe wkłady foliowe do pojemnika, bo
zawsze może przyjść w gości jakiś Pszemol, który wyrzuci nieopróżnioną i w
dodatku odkręconą butelkę 3-]

294. Data: 2015-11-12 03:11:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę, że zasadniczą różnicę mógłbyś zrozumieć
> tylko i wyłącznie, gdybyś był psem 3-]

Wnioskuję że Ty psem nie jesteś a jednak ją rozumiesz.
Posłuż się więc ludzkim językiem i różnicę opisz... :-)

295. Data: 2015-11-12 03:16:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, widzę, że trzeba Ci dokładniej:

"Odkręcam i zgniatam" było nie tyle niedokładną co informacją niepełną.
Wystarczyło podać pełną informację: "odkręcam, zgniatam i zakręcam".

> [...]
> 3) profilaktycznie stosuję 200-litrowe wkłady foliowe do pojemnika, bo
> zawsze może przyjść w gości jakiś Pszemol, który wyrzuci nieopróżnioną

Fantastyczna jesteś - chciałbym Cię widzieć podczas opróżniania tych
butelek, zwłaszcza po czymś gęstszym, np, miód lub mydło w płynie.
No ale PUSTE znaczy PUSTE, prawda? :-)))) Masz dużo czasu.

296. Data: 2015-11-12 11:24:21

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> I nie przeszkadza Ci to co z odkręconej butelki może wycieknąć
> do kubła w którym je zbierasz?

a co moze wycieknąć z pustej butelki? powietrze?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

297. Data: 2015-11-12 11:56:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Nov 2015 20:16:37 -0600, Pszemol napisał(a):

> "Odkręcam i zgniatam" było nie tyle niedokładną co informacją niepełną.
> Wystarczyło podać pełną informację: "odkręcam, zgniatam i zakręcam".

LOL

> Fantastyczna jesteś - chciałbym Cię widzieć podczas opróżniania tych
> butelek, zwłaszcza po czymś gęstszym, np, miód lub mydło w płynie.
> No ale PUSTE znaczy PUSTE, prawda? :-)))) Masz dużo czasu.

Miód mam swój - w szklanych słoikach, prawdziwy (prawdziwy miód nie ma
prawa pozostawać płynny). A mydło - kupuję, też prawdziwe, w kostkach, a
nie płynny detergent zwany "mydłem w płynie" - i zużywam je co do grama,
przylepiając resztkę starej kostki do nowej.
Prawda, jakie to proste? I eko!

298. Data: 2015-11-12 12:00:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 10:24:21 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> a co moze wycieknąć z pustej butelki? powietrze?

Widocznie dla Pszemola one tylko do połowy puste :-D

299. Data: 2015-11-12 12:11:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Nov 2015 20:11:43 -0600, Pszemol napisał(a):

> Wnioskuję że Ty psem nie jesteś a jednak ją rozumiesz.

Bo to MÓJ pies - rozumiem się z nim żtp bez szczekania 3-]

> Posłuż się więc ludzkim językiem i różnicę opisz... :-)

Hint: siła sprężystości gazu do pokonania.
Pies ma z czym się zmagać, zanim zgniecie butelkę 3-]
Chyba nie masz psa.

300. Data: 2015-11-12 14:07:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to MÓJ pies - rozumiem się z nim żtp bez szczekania 3-]

> Hint: siła sprężystości gazu do pokonania.
> Pies ma z czym się zmagać, zanim zgniecie butelkę 3-]

Widzisz, nie było to takie trudne, prawda? :-)

> Chyba nie masz psa.

Twojego nie mam, fakt.

Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)