O co tutaj chodzi?

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 17 Apr 2014 15:21:34 -0700 (PDT)
Subject: O co tutaj chodzi?
From: t...@g...com

Cytat z innego forum, owszem mój, ale jaki działa tutaj mechanizm?

Początek - zaczęło się od zdjęcia cycków umieszczonego na publicznym forum:

"Niektórzy po pracy chcą spokojnie poczytać HP na dużym monitorze w pokoju, gdzie
oprócz niego są inni domownicy. Np. żona. I niektórzy zaciekawieni tytułem wątku
klikają w niego, żeby ujrzeć po chwili obfite kształty płci pięknej. I niektórzy w
tym momencie orientują się, że za plecami stoi im żona i sprawdza, co za ciekawe
obrazki ogląda jej mąż.
To co, umowa (nomen omen) stoi? "

Na co była taka oto moja odpowiedź na cytat znajomego:

"> powinienes dostac bana za 10.d. [prowokacje, przyp. cytującego]
> to jest prowokacja jak nic. nikt ci nie uwierzy ze piszesz prawde.

Odpisałem:

Uwierzy. Ja nie mogę np. nic takiego oglądać. Bo od razu jest "a ja ci
się nie podobam, że musisz patrzeć na cycki innych kobiet?"
Dlatego nauczyłem się po prostu patrzeć na neutralne rzeczy jak kobieta
jest w pobliżu "

I potem dodałem taki oto post:

"A tak poważnie - myślisz że ilu poza mną na tym forum się przyzna,
że ich żony/kobiety/kochanki reagują podobnie? Wg mnie ma to związek
z poczuciem własnej wartości, ale tego ja nie jestem w stanie wtłoczyć
w kobietę. Od tego są psychiatrzy, psycholodzy. Ja bowiem próbowałem
wielokrotnie z tym walczyć, nawet nie na zasadzie że muszę oglądać
cycki, tylko po prostu - wzbudzić przekonanie, że to jednak ONA jest
najważniejsza. Nie udało mi się do tej pory. Być może błąd popełniam
ja (lub ci których tu wskazuję, że się nigdy nie przyznają), albo ona
(ale to pewnie ci sami - nie mają nawet pojęcia o tym, że ich partnerka/
żona/kochanka ma jakiś problem ze sobą)...

Przykładowo jednak - moja kobieta nie ma najmniejszego problemu
z korespondencją typu "Lubię to!" na portalach Facebook czy Instagram
ze swoimi BYŁYMI facetami... Nawet bardzo się cieszy, że "lajkują"
jej posty. A ja nie mam jaj, by tego w jakiś sposób zakazać/uniknąć,
albo po prostu liczę na to, że to 'takie byle co' i nie warto wzniecać
wojen o to. Ale jakbym to JA chociaż spróbował się skontaktować
z byłymi kobietami, to byłaby wielka obraza, granicząca pewnie
z zerwaniem... Nawet, jakbym po prostu napisał "W Nowej Rudzie
zrobili nową obwodnicę, zrobisz mi zdjęcie?"

Dodam, jesteśmy ze sobą ponad 8 lat, mamy jedno dziecko. Dlaczego ona się
tak zachowuje i czy ktoś może mi to wyjaśnić? Dodam, że ona jest DDA i ma bulimię...
Da się to jakoś ogarnąć, czy mam nastawić się na masakrę coraz bardziej
postępującą?
Naprawę nie wiem jak mam postąpić i co robić dalej.