Oszustwa hipermarketów.

111. Data: 2017-10-14 17:53:26

Temat: Re: Oszustwa hipermarketów.
Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości
news:op.y7zwroxnmtaby1@tncap.wroclaw.vectranet.pl...

> jesteś zadziwiająco radykalna :)
> definitywnie - czyli radykalnie, ostatecznie, nieodwołalnie...

Obcując z gwałcicielami i pedofilami - człowiek staje się raczej radykalny.
Niestety ci ludzie są całkowicie odpornii na jakiekolwiek formy "leczenia",
"nawracania"... obawiam się też że nawet obcięcie narzędzia pracy niczego nie
zmieni, bo narzędziem pracy może być cokolwiek (np. butelka...).

> Królewskie wyroki miały znaczenie polityczne (liczne sojusze Mieszka I), poza
> tym dotyczyły tylko ludzi najwyżej urodzonych.
> Wierz mi, że wielokrotnie _musiał_ być łagodny, dla dobra swojego i swoich
> ziem.

Pewnie, był politykiem i to dobrym. Ale wtedy generalnie ludzie nie byli
przesadnie mili dla siebie - później też. Przypadek uroczego Vlada Tepesa, nawet
jak odłożymy na bok wszelkie krwawe legendy... no tak to wtedy wyglądało.

> Chyba łatwiej ci pisać o aspergerze, bo ci znany?

Łatwiej mi pisać o aktualnych przestępstwach, bo niestety są mi znane aż za
dobrze.

Iwona

---
Avast.

112. Data: 2017-10-14 18:33:15

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 17:53 WhiteD <...@...pl> pisze:

(...)
> Łatwiej mi pisać o aktualnych przestępstwach, bo niestety są mi znane aż
> za dobrze.

Seriale?

--
Trefniś

113. Data: 2017-10-14 18:51:05

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.10.2017 o 17:28, WhiteD pisze:
> Nie karamy osadzonych za to że lubią łykać gwożdzie

To w tej policyjnej szkole uczą takiej ortografii? :D

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

114. Data: 2017-10-14 19:19:17

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 18:51 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

> To w tej policyjnej szkole uczą takiej ortografii? :D

te gwoździe to zwykła literówka.
Bardziej zabawne, że powyższe zdanie naszej specjalistki jest zwyczajnie
nieprawdziwe.
Jak najbardziej można ukarać osadzonego za samookaleczenie i robi się to
praktycznie obligatoryjnie.

--
Trefniś

115. Data: 2017-10-14 21:02:02

Temat: [OT] Re: Oszustwa hipermarketów.
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-14 o 17:28, WhiteD pisze:

> Nie karamy osadzonych
[...]
> Żołnierzami się nie zajmuje, więc
> nie wiem.

Zdaje się, że jeśli piszesz o sobie, czyli w trzeciej osobie rodzaju
nijakiego, to powinno być "nie wie".

> [...]
> ukara go
> wypadki drogowę
[...]
> Złamanię kręgosłupa
[...]
> będzię

Ukara - to wiem, bo oglądam "Drogówkę" w telewizji. W ten sposób
wyrażają się tam policjanci, konsekwentnie utrwalając stereotyp tępego
stróża prawa. No i jeszcze tak mówi Kazimiera Szczuka. ;)
Ale "drogowę", złamanię", będzię" spotkałem po raz pierwszy w życiu.
Przebiło żeś wszystkich. :D

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

116. Data: 2017-10-14 21:23:12

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-14 o 18:33, Trefniś pisze:
> W dniu .10.2017 o 17:53 WhiteD <...@...pl> pisze:
>
> (...)
> Seriale?

Przecież napisała, że 9 lat już się zajmuje kryminologią. Seriale pewnie
jej nie interesują.

--
animka

117. Data: 2017-10-14 21:25:31

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-14 o 18:51, Wiesiaczek pisze:
> To w tej policyjnej szkole uczą takiej ortografii? :D
Ortografii to uczy podstawówka.

118. Data: 2017-10-14 21:30:34

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-14 o 19:19, Trefniś pisze:

> [...]
> nieprawdziwe.
> Jak najbardziej można ukarać osadzonego za samookaleczenie i robi się to

Wiesiaczkowi chodziło raczej o nie karamy zamiast nie karzemy.

--
animka

119. Data: 2017-10-14 22:06:20

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 21:30 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Wiesiaczkowi chodziło raczej o nie karamy zamiast nie karzemy.

Wiesiaczek pisał wyraźnie o ortografii - musiałem się dokładniej
przyjrzeć, gdzie widzi ortografa.
A to, o czym piszesz ty, dotyczy odmiany czasownika karać, czyli gramatyki.

Jednak masz bardzo wiele racji - "karamy" w tekście osoby związanej z
organami ścigania brzmi _bardzo_ osobliwie :)

Właściwie jestem przeciwnikiem wytykania błędów komukolwiek (choćby
Stokrotka).
Znacznie ciekawsze jest, _co_ ludzie piszą. A nie jak.
Napisała zdanie z dwoma błędami - trudno.
Ale napisała zdanie nieprawdziwe - to jest znacznie bardziej szkodliwe i
znaczące.

--
Trefniś

120. Data: 2017-10-14 22:06:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.10.2017 o 21:30, Animka pisze:

> Wiesiaczkowi chodziło raczej o nie karamy zamiast nie karzemy.

To chodziłoby mu o gramatykę, nie ortografię.

Ewa

Młody piernik
Masło - ile cię cenić trzeba?
Mięso puchnie