Piernik świąteczny dojrzewający

121. Data: 2016-12-30 18:51:33

Temat: Re: Piernik świąteczny dojrzewający
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2016 o 18:27, Ikselka pisze:

> Zdjęcie usunięte. Sytuacja dojrzała znaczy.

Już chyba możesz liczyć na kombatancką rentę.

Ewa

122. Data: 2016-12-30 18:58:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Już chyba możesz liczyć na kombatancką rentę.

Liczę na to, że jednak sama usunęłaś. Jeśli tak, to dziękuję.

--
XL

123. Data: 2016-12-30 20:00:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2016 o 18:58, Ikselka pisze:

> Liczę na to, że jednak sama usunęłaś.

Nie.

> Jeśli tak, to dziękuję.

Nie ma za co.

Ewa

124. Data: 2016-12-30 20:04:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie.

> Nie ma za co.

Szkoda.

--
XL

125. Data: 2016-12-30 20:55:58

Temat: [OT] Re: Piernik świąteczny dojrzewający
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2016 o 20:00, FEniks pisze:

> Nie.

Spóźniłem się.
Skąd teraz wezmę ten odpowiednio ilustrowany limeryk?
Wrzuciłbym na "fejsa".

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

126. Data: 2016-12-30 21:15:27

Temat: Re: [OT] Re: Piernik świąteczny dojrzewający
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2016 o 20:55, Akarm pisze:

> Spóźniłem się.
> Skąd teraz wezmę ten odpowiednio ilustrowany limeryk?
> Wrzuciłbym na "fejsa".

Z pewnością już tam jest, bo stamtąd pochodził, o ile dobrze pamiętam.

Ewa

127. Data: 2016-12-30 21:48:25

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> W dodatku - w przeciwieństwie do Usenetu - na fotosikach wszystko jest
> skrupulatnie liczone. Wygląda na to, że w ciągu mijającego roku
> nawołałam do nienawiści już ponad 50 razy! Myślę, że jakieś 20% z tego
> w ciągu ostatniej doby.

A w tym wszystkim tylko jeden udokumentowany przypadek, że ktoś podążając
za pierniczanym linkiem ruszył na poszukiwania czegoś, do czego jeszcze
można się przyczepić.

Natomiast ja przyczepię się do wtrącenia "w przeciwieństwie do Usenetu".
Bo przecież link wiódł stąd -- nikt nie poszedł specjalnie podziwiać
"zestawu", jeśli nie otrzymał skierowania z Usenetu. Fotosikowe liczenie
mówi wiele o zasięgu tego medium, z którego w traz korzystamy. Mniej
więcej tak liczne jest tu audytorium -- czy się to komu podoba, czy nie.

> Czasem trudno się zdecydować, co gorsze - czy milczenie, które ktoś
> mógłby wziąć za ciche przyzwolenie, czy dyskusja, którą się różne
> brednie sankcjonuje.

Ale kto mógłby wziąć? Nie ma tu takich. Niech bredzący bredzą sobie
a muzom, ja nie zamierzam im w tym przeszkadzać. Ale pomagać też nie.

> Pomyślałby kto, że zbierasz na mnie haki.

Tam zbieram przede wszystkim na siebie.

> A moje tulipany - tradycyjnie - zaczynają już kiełkować.

Wsadzam je już tak po trochu chyba trzeci miesiąc. Ale żaden jeszcze
kła wyściubić nie śmiał.

> Pojawiło się dla mnie światełko w tunelu - nastały takie czasy, że
> prokuratura sama występuje o zmniejszenie kary dla nawołujących do
> nienawiści. Może piernik nie będzie już potrzebny, zwłaszcza że prawie
> zjedzony.

To wymyślać będziemy na gorąco, w czym by tu brzeszczocik zapiec.

Jarek

--
W więzienu, w więzieniu też czasami mieszka
radość o poranku i smutek o zmierzchu

128. Data: 2016-12-30 21:50:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Spóźniłem się.
> Skąd teraz wezmę ten odpowiednio ilustrowany limeryk?
> Wrzuciłbym na "fejsa".

Tak, tam się nie wspiera mowy nienawiści - więc z miłości nie usuną
niczego, można zamieścić każde gówno.

--
XL

129. Data: 2016-12-30 21:51:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Z pewnością już tam jest, bo stamtąd pochodził, o ile dobrze pamiętam.

Daj linka 3-}

--
XL

130. Data: 2016-12-30 21:52:52

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm pisze:

> Spóźniłem się.
> Skąd teraz wezmę ten odpowiednio ilustrowany limeryk?
> Wrzuciłbym na "fejsa".

Ja wrzuciłem obrazek w gugla -- znalazł kilkadziesiąt innych miejsc,
do których jeszcze Inspekcja nie dotarła. A przecież gugiel to cienki
bolek w porównaniu z Prawdziwymi Fachowcami, którzy nawet na prywatnych
fotosikach takie bezeceństwa potrafią wytropić.

Jarek

--
Zaglądali do kufrów, zaglądali do waliz,
nie zajrzeli do dupy -- tam miałem socjalizm.

Dziś prawdziwej żywności...
Niemcy robią zapasy.
Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?