OT: Re: egzaminy,

From: "Cimeries" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: OT: Re: egzaminy,
Date: Thu, 8 Mar 2001 18:18:14 +0100

LiBi napisał(a) w wiadomości: <983a3s$hbp$3@news.tpi.pl>...
>no wiesz.. psa na alt.sci.medycyna chowac... tfuj to niehumanitarne:-PP

i niehigieniczne:P

>cztery (LO) piecz (technika:-) w qwrum scislosci... ale nie zupelnie jest
>tak... wiem ze osoby zdajace nowa mature sa juz szkolone pod jej kontem...

chodzi o rocznik 83- trzy lata ucza sie w liceum wg starego programu a w
przyszlym roku musza zdawac nowe egzaminy. Nie znam ani jednej szkoly, w
ktorej uczniowie tego rocznika sa juz przygotowywani pod katem nowej matury.

>Tu niestety masz racje...:-(((( Ale ja to rozumiem nieco inaczej...
>przeciez kogos beda musieli przyjmowac na AM? jesli nawet na maturze
>bedziesz mial malo pkt'ow a bedziesz bdb uczniem, to chyba i tak musza
kogos
>na Am'ki rpzyjkmowac? po prostu zmniejszy sie liczba pkt'ow wymaganych na
>uczelnie.... z tego co mi wiadomo max to 100... a na AM (SLAM:-) potrzeba
>85, ale beda przyjmowac do 80... ale nie wiem, czy to tylko plotka... czy
>rzeczywistosc...

Nie zmiejszy sie jezeli jednemu dobremu uczniowi zle pojdzie. Ciekawe, czy
chcac zdawac w kolejnym roku musi raz jeszcze pisac mature?;>

>Dostajesz 3x swiadectwo maturalne...:-) jak na razie... (ja tak dostalem:-)
>i dajesz je z podaniem na uczelnie... potem bedzie juz tylko jedno, i w
>zasadzie juz po tydzien, dwa po maturze ebdziesz wiedzial czy ejstes na AM,
>czy tez wyladujesz na polibudzie z marnymi perspektywami na rpzyszlosc na
>kierunku "pedagogika i nauczanie"...:-PPP

Chodzi o to, ze mozna zdawac przez kilka lat, piszac jedynie egzamin
wstepny. Za kazdym raze ma sie nowa szanse.

Pozdrowienia
Cimeries