Strona główna Grupy pl.soc.rodzina zdradziłem - było mi to potrzebne ale nie wiem co dalej OT - czy takie wynurzenia to tutaj norma? bylo: Re: zdradziłem - było mi to potrzebne ale nie wiem co dalej

OT - czy takie wynurzenia to tutaj norma? bylo: Re: zdradziłem - było mi to potrzebne ale nie wiem co dalej

From: "Xena" <t...@l...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: OT - czy takie wynurzenia to tutaj norma? bylo: Re: zdradziłem - było mi
to potrzebne ale nie wiem co dalej
Date: Wed, 3 Dec 2003 02:38:12 +0100

Osobnik znany jako brow(J)arek mieszkajacy pod adresem
<j...@p...onet.pl> w poscie bqfcv3$75o$...@n...onet.pl napisal w
ten desen:
> Problemem jest to, ze bez mojej inicjatywy intymne
> zblizenia dla mojej zony wcale nie musialyby istniec... tyle :( (i
> jej z tym dobrze lub nawet jesli niedobrze to nie przejawia ZADNEJ
> inicjatywy by to zmienic).

Ja sie tylko tak zastanawiam, czy chcialabym o sobie przeczytac takie
rzeczy w juznecie. A Twoja zona? Pytales jej? Dla mnie wywlekanie tego
typu historii z archiwowaniem tego na wiele lat zakrawa na lekki
ekshibicjonizm. Ale moze ja pruderyjna jakas jestem? Co innego pisanie
na grupie o seksie, bez podawania danych typu moja zona, mój maz, tylko
ogólnie o jakichstam przezyciach czy problemach.
pozdr
Xena