Odp: Bolące stawy kolanowe

From: "Maja M" <m...@s...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Bolące stawy kolanowe
Date: Thu, 6 Feb 2003 21:02:11 +0100
Sender: m...@p...onet.pl@62.111.217.44

Co o tym sądzicie może ktoś
> miał podobne problemy ?

Miałam niemal doklasnie takie same bóle. Od ok 4 lat bolały mnie kolana ,ale
z roku na rok było gorzej. Zaczełam chodzić do lekarza, ale on do niczego
nie doszedl. Nie skierował mnie na zadne badania tylko przepisywał różne
leki i terapie ( o zastrzykach tez wspominał). Nic nie pomagało i
postanowaiłam dalej męczyć sie sama, bo już mialam dość lekarzy. Po roku
doznałam chyba jakiegoś cudownego uzdrowienia, bo wszystko jakoś samo
zniknęło. Czasami jeszcze moje kolanka sie odzywaja ale to sa juz nie liczne
przypadki. Mam nadzieje że już nie bede musiala sie z tym meczyc. Nie wiem,
moze to jednak te terapie pomogły, ale dopiero po roku...???

pozdr
Maja