Odp: Super pilne!!! Potrzebne opinie - WASZE

Data: 2000-10-23 11:25:33
Temat: Odp: Super pilne!!! Potrzebne opinie - WASZE
Od: "zuza" <z...@p...wprost.pl>

Użytkownik <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m...@p...ninka.net...

> Dokladnie. latwiej zmienic prace i zaczac od wiekszej pensji niz sie
> dochrapac w starej pracy podwyzki.
> Zreszta bylo o tym na pl.praca.dyskusje i ludziska zdecydowwanie
> potwierdzily ta tendencje.
> --
> Nina Mazur Miller

tez mogę to potwierdzić
a juz moj ostatni szef przeszedł w tym wzgledzie samego siebie
jak juz dał mi po dwóch latach podwyzke pensji zasadniczej to od tego czasu placi mi
nizsza
premie - dla jasnosci dodam ze w tej firmie premia nigdy nie zalezy od ilosci i
jakosci
pracy tylko od..............
niewiadomo czego czyli widzimisie szefa - fajnie prawda ?
z.