Odp: Trabul(mejker)

Data: 2000-04-26 06:29:44
Temat: Odp: Trabul(mejker)
Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl>

Użytkownik TRABUL <9...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6MvN4.40925$h...@n...tpnet.pl...

> U?ytkownik j23 <j...@a...phils.uj.edu.pl> w wiadomo?ci do grup
dyskusyjnych
> napisa3:hrjN4.38966$h...@n...tpnet.pl...

> tak

> :))

> do
> cos.

> jezykow
>
> Przeczytaj sobie uwaznie ta nasza "razgaworke" i spojrz na to, jak
czlowiek
> dowartosciowany, a nie na sile podtrzymujacy swoje EGO !!!

Co za zgrabna projekcja! ;)

> [...]
> wycofac !!!, i masz do tego swiete prawo !!! Tylko czy dobrze bedziesz sie
> po
> tym czul ??? A mi sie zdaje, ze nasze somopoczucie jest wtedy dobre,
jezeli
> po jakiejkolwiek sytuacji nie mamy sobie nic do zarzucenia !!! Czy z
pelnym
> przekonaniem mozesz o sobie to powiedziec ???
> Nie lubie, gdy ktos w rozmowie ze mna podpiera sie innym dla
uwiarygodnienia
> swojego stanowiska. Czy nie masz w sobie dosc "sily", ze tak czynisz ???

Bez komentarza, jako ze bylby zjadliwy a bron zostala zawieszona :-). Prosze
tylko o jedno, mianowicie aby zwracac sie do mnie jak do kobiety. I nie
chodzi tu bynajmniej o jakies zbedne grzecznosci a jedynie o poprawna forme
gramatyczna.

> BEZ IRONI

Jak najbardziej :))

j23 (kobieta wbrew pozorom ;)