Odp: jak mi smutno... :-(((

From: "**** glabaska ****" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: jak mi smutno... :-(((
Date: Fri, 19 Oct 2001 12:28:54 +0200

> O.K. Nie ma co się przejmować faceci już tacy są, nie lubią czekać.

Czekac na co Jamniczqu ???
Na odkrycie przez partnera klamstwa...?

Nie
> mówię tu o wszystkich, nie chciałem ogólniać ale zabrzmiało jakbym mówił o
> wszystkich.

Jestesmy ludzmi i powinnismy sie wszyscy kierowac jakims kodeksem
etycznym..dobro jest dobrem a zlo pozostaje zlem ..nawet jak ktos chce je
pieknie ubrac i "sprzedac" jako dobro....

Spoko są wyjątki, najlepszym przykładem będę ja. Opowiem Ci
> historię mojego życia, napewno dojdziesz do wniosku, że w porównaniu ze
mną
> Ty nie masz problemów.

Mam ale inne..moze w porownaniu z Twoim mniejsze, ale mnei one bardzo
ruszaja tak jak Ciebie Twoj..

Zaczeło się to z 2 lata temu, poznałem
[ciach]
> kocham tą dziewczynę ale nie mogę się z nią orzenić:((. Wróciem do domu
> (mieszkaliśmy razem), spakowałem się, powiedziałem o co biega i się
> wyprowadziłem. Wiesz co czuję. Mam ochotę zabić tego debila. O dezinfekcji
> to on słyszał chyba w bajkach. Tak to jest jak się dziarga po
narkomanach:((

Przykro mi..naprawde :-(((

Moze bedzie to brutalne , co teraz napisze....
zaufanie..ograniczone zaufanie,
nawet do osoby najblizszej ...
przykre i czasami trudne do zrozumienia...i przyjecia.

Trzymaj sie :-)*

Agnieszka
g...@p...pl
~~~~~~~