Odp: zaufanie

Data: 2001-11-07 05:55:14
Temat: Odp: zaufanie
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl>

Defric
Zmień koleżankę na Brunetkę :-))

> Koleżanka przysłała pytanko:
> "co to jest zaufanie?"
>
> Odpowiedziałam po króce (czas ostatnio mnie straszliwie łapie za pięty):

No i to wszystko

> Koleżance mało (wcale się nie dziwię).
> Może coś dorzucicie?
>
> pozdry
> defric :o)

I wytłumaczenie też ok.
Koleżanka pewnie nie potrzebuje definicji, tylko potwierdzenia własnych
obaw co do zaufania okazywanego komuś, lub znalezienia odpowiedzi na pytanie
"czemu mi nie ufają". Tak czy inaczej przypadek "kliniczny" :-)))
By móc pomóc, pytaj o szczegóły. Albo zmuś do zrozumienia
co jej napisałaś.
Tu pomaga "szczera gadka". :-))

wzdrówki
eTT