Oszustwa hipermarketów.

81. Data: 2017-10-09 19:18:12

Temat: Re: Oszustwa hipermarketów.
Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
news:orfs1a$605$1@news.icm.edu.pl...

> :-D

Bo tego nie wie nawet Greg Foot - nie pozwolili mu na autokanibalizm.
A pytani kanibale udzielają sprzecznych odpowiedzi... choć chyba najczęściej
pada wołowina i kurczak... hmm ale może to to "jesteś tym co jesz". W takim
razie ja będę smakować jak żelki i cynamon...

Iwona

---
Avast.

82. Data: 2017-10-09 19:29:25

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem, używają.

Nazwiska proszę. Znajde i spytam. Bo lekarzy to ja znam bardzo wielu, matka była
pediatrą. I oni jak mają powiedzieć coś językiem potocznym to mają stan
przedzawałowy - żargonem i "naukowo" to i owszem. Czasem przekręcają znaczenie
danego słowa "potocznego", jak lekarze medycyny sądowej, nazywajacy siebie
"patologami" - bo są patologiczni. Ale w tym zawodzie, to w sumie trzeba być
dziwnym... Albo inaczej - w kryminalistyce generalnie trzeba być dziwnym. Bo
inaczej możesz nie przetrwać niektórych sytuacji, gdzie tylko "absurd może nas
uratować".

> Pierwszy z brzegu potoczny termin tam używany - ,,interna". I wiele innych.

Interna to jest z żargonu medycznego, pochodzący od łacińskiego internus; który
trafił do mowy potocznej. Nawet na twojej świętej wikipedii tak napisali.

> Pewnie nie tylko twój (potoczny, a jakże) ,,asperger" tego nie wykrywa, ale
> i inne potocznie nazywane ułomności...

Mam wrażenie że mój asperger to pikuś przy twoim problemie... obawiam się że
tutaj to już tylko ortopeda...
Masz jakieś inne ciekawe teorie? Np. na temat "śladów linii papilarnych"
potocznie nazywanych odciskami palców?
Potocznego i naukowego znaczenia słów "teza" i hipoteza". Ziemia jest płaska?
Wydrążona? Zaraz jebnie w nas Nubiru? Jakaś ciekawa teoria na temat paradoksu
Ferniego? Bo to już pod paranauki podchodzi...

Iwona

---
Avast.

83. Data: 2017-10-09 19:31:27

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mistrz zna się na wszystkim. Poważnie.

Albo ona po prostu nadaje z innego wymiaru i tam akurat jest inaczej. Jakieś
przebicie musi być - kto sie bawił czasoprzestrzenią, przyznać się.

Iwona

---
Avast.

84. Data: 2017-10-09 20:02:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WhiteD <...@...pl> wrote:

> Nazwiska proszę.

:-)))

> Znajde i spytam.

:-)))

> Bo lekarzy to ja znam bardzo wielu,

Ohoho! Ja znam wielu do kwadratu.

> matka była
> pediatrą.

Nie pomogło jak widać - tylko ten licencjat.

--
XL

85. Data: 2017-10-09 20:03:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WhiteD <...@...pl> wrote:

> Albo ona po prostu nadaje z innego wymiaru i tam akurat jest inaczej. Jakieś
> przebicie musi być - kto sie bawił czasoprzestrzenią, przyznać się.

Asperger.

--
XL

86. Data: 2017-10-09 21:00:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Iwona napisała:

> W sumie temat bliźniąt jest tak interesujący i kontrowersyjny zarazem (jak
> chcesz badać bliźnięta to zawsze ktoś to skomentuje "Mengele". Zawsze), a
> są tak dziwne przypadki jak chimery - ludzie którzy mają dwa zestawy genów,

Spotykam ludzi z chimerycznym charakterem, ale w geny im nie zaglądam.

> a to dlatego że udało im się wchłonąć swojego "bliźniaka". To może być
> pewien problem gdy chcesz udowodnić że jesteś matką swoich dzieci, ale
> DNA mówi że jesteś tylko ciotką...

Prawdziwy problem się zacznie, jak wam każą tropić takich -- żeby mogli
beknąć za to wchłonięcie.

Jarek

--
Mało jest takich psów, które mogłyby rzec o sobie, że są rasowe i czystej krwi.
Albo się mama takiego pieska zapomniała z jakimś kundlem, albo babcia, albo

87. Data: 2017-10-09 21:25:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.10.2017 o 19:29, WhiteD pisze:

> Nazwiska proszę. Znajde i spytam.

Zaraz zaraz, ale w którą stronę skręciła ta dyskusja? To lekarze mieliby
używać języka potocznego, a my tu niby nie możemy??

Ewa

88. Data: 2017-10-09 21:35:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Zaraz zaraz, ale w którą stronę skręciła ta dyskusja? To lekarze mieliby
> używać języka potocznego, a my tu niby nie możemy??

Asperger skręcił. Ja od poczatku właśnie potoczność ,,bliźniąt" piętnuję i
tu, i u lekarzy!
Już Ci się pokręciło.

--
XL

89. Data: 2017-10-10 17:02:49

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz zaraz, ale w którą stronę skręciła ta dyskusja? To lekarze mieliby
> używać języka potocznego, a my tu niby nie możemy??

W żadną :D. Ciężką mówić o dyskusji gdy XLka nadaje z innego wymiaru.
Poza tym... ja serio chce tych lekarz z nazwiska - bo kurde nie znam takich, no
ok pediatrom się zdarza jak coś muszą wyjaśnić; ale im to wtedy z bólem serca na
twarzy...
Albowiem lekarze to takie dziwne istoty, na trzecim roku zaczynają mówić obcym
językiem.

Iwona

---
Avast.

90. Data: 2017-10-10 17:05:51

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spotykam ludzi z chimerycznym charakterem, ale w geny im nie zaglądam.

Bo to nie jest widoczne. Ale kłopotliwe - "panie twoja krew ma inne DNA niż
reszta".

> Prawdziwy problem się zacznie, jak wam każą tropić takich -- żeby mogli
> beknąć za to wchłonięcie.

:D, to raczej nie. Ale wyobraź sobie że masz gwałciciela, którego DNA z krwi (i
dowolnej innej części ciała) jest różne od tego z nasienia. I już masz
problem... Przecież samych jego jąder do więzienia nie poślesz...

Iwona

---
Avast.

Młody piernik