Pańska skórka poraz n-ty

następny post »
Data: 2006-05-04 07:01:16
Temat: Pańska skórka poraz n-ty
Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl>

No więc byłam wczoraj na cmentarzu bródnowskim, gdzie nie omieszkałam
zaopatrzyć się w niewielki zapasik owej (w dziecięctwie mama nie chciała mi
tego kupować "bo to robione jakimiś domowymi sposobami na pweno w
niehigienicznych warunkach"). Ale mnie te warunki zwisają, pańską skórkę
lubię i już. Ale pomna debat tu się odbywających zapytałam sprzedawcę o
przepis. Na co on rzekł, iż przepis ów nabył był za 3000 (trzy tysiące) PLN
i zdradzić go za nic nie może. A przyciśnięty rzekł, że nie ma tam mleka,
jajek, jest za to tylko i wyłącznie cukier + nieco krochmalu + nieco
żelatyny + nieco jakiegoś syropu coby te różowe smugi się zrobiły. I to by
było na tyle
Pozdrawiam - Agnieszka