Pieczenie ciasta

Data: 2003-11-21 07:51:38
Temat: Pieczenie ciasta
Od: "maja" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

Poradźcie proszę, jak piec cisto w piekarniku elektrycznym? Do tej pory
używałam gazowego i wszystkie placki wychodziły. Jak narazie dwa pieczone w
elektrycznym wylądowały w śmietniku bo albo się trochę z dołu przychwycił
albo się nie dopiekł. Jeszcze jedna nieudana próba i zupełnie się zniechęcę
do pieczenia. Których grzałek używacie, bo ja piekłam tylko na dolnej, czy
mam włączyć termoobieg? Napiszcie coś zanim podejmę trzecią próbę. W jakiej
temp. piec ucierane ciasto?

Maja