Pomysł na...

201. Data: 2012-02-02 20:37:06

Temat: Re: Pomysł na...
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-02 19:22, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> 2-3 minuty, to Ty Qra chyba bełtasz zaczyn z mąką ;)

Chleb, powiadasz? Chleb gdzieś z 5 minut "wygniatam". I to łyżką, co
gorsza drewnianą.

> Jakbym wcześniej wiedziała, ze istnieje coś pomiędzy naleśnikiem a
> drożdżowcem, to bym może nawet częściej tą pizzę pichciła.

Mnie najbardziej odpowiada taka na 1-1,5 cm wysoka. A ta od Ewy jakiej
Ci wyszła wysokości?

Qra

202. Data: 2012-02-02 20:42:40

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2012 20:10, Paulinka pisze:
> Anai pisze:
> Pizza ta miała ok 7 cm wysokości + dodatki :D
>
> Drożdżówka na słono :)

Taaaaa mega maxi buła :D

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

203. Data: 2012-02-02 20:43:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2012-02-02 19:22, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Chleb, powiadasz? Chleb gdzieś z 5 minut "wygniatam". I to łyżką, co
> gorsza drewnianą.

Bez machiny chlebowej? Nigdy nie robiłam sama chleba, zawsze myślałam,
że to najwyższe wtajemniczenie w kulinariach.

> Mnie najbardziej odpowiada taka na 1-1,5 cm wysoka. A ta od Ewy jakiej
> Ci wyszła wysokości?

A gdzieś tak właśnie. Ładnie wypieczona na brzegach, w środku też
wypieczona, nic nie oklapło, żadnych zakalców. Ładne, zgrabne (bo na
blaszce się ładnie udało rozłożyć) smaczne ciasto.

--

Paulinka

204. Data: 2012-02-02 21:17:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-02 21:43, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Bez machiny chlebowej? Nigdy nie robiłam sama chleba, zawsze myślałam,
> że to najwyższe wtajemniczenie w kulinariach.

A to jest prostsze niż pierogi akurat. I ciasto drożdżowe. I gołąbki. I
pasztet na święta. Trzeba sobie tylko zrobić zaczyn.

> A gdzieś tak właśnie. Ładnie wypieczona na brzegach, w środku też
> wypieczona, nic nie oklapło, żadnych zakalców. Ładne, zgrabne (bo na
> blaszce się ładnie udało rozłożyć) smaczne ciasto.

No, to już na przyszłość masz jak znalazł.

Qra

205. Data: 2012-02-02 21:18:44

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 21:37, Qrczak pisze:

> Chleb, powiadasz? Chleb gdzieś z 5 minut "wygniatam". I to łyżką, co
> gorsza drewnianą.

Żytni?

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

206. Data: 2012-02-02 21:24:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2012-02-02 21:43, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> A to jest prostsze niż pierogi akurat. I ciasto drożdżowe. I gołąbki. I
> pasztet na święta. Trzeba sobie tylko zrobić zaczyn.

Nigdy nie predentowałam do miszcza, ale jak się podzielisz przepisem, to
będę zobowiązana.

--

Paulinka

207. Data: 2012-02-02 21:31:49

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-02 22:18, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

Mniej więcej taki:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8f94a12d6b476b5
.html

Qra

208. Data: 2012-02-02 21:37:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Feb 2012 19:38:30 +0100, Anai napisał(a):

> Hahhaha! Coś mi się przypomniało w związku z powyższym...
> Byliśmy kiedyś letnią porą "w gościach", któregoś dnia na pytanie:
> co dziś gotujemy - TŻ mówi: może pizzę, bo u nas w domu taką dobrą się
> robi... :)
> Jako, że było nas 8 osób mówię do gospodyni, że w takim razie trzeba by
> zrobić z podwójnej ilości składników, bo ja zwykle dla 4 osób gotuję.
> No i wszystko byłoby O.K. gdyby nie taki maleńki szczegół, że ona
> faktycznie zrobiła z podwójnej ilości składników, ale...
> 1 pizzę :D
> Pizza ta miała ok 7 cm wysokości + dodatki :D

Bo pewnie była gotowana.

209. Data: 2012-02-02 21:42:25

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2012 22:37, Ikselka pisze:

> Bo pewnie była gotowana.

Jejciu jejciu... zawsze musisz się czegoś czepić?

Specjalnie dla Ciebie:

"Byliśmy kiedyś letnią porą "w gościach", któregoś dnia na pytanie:
co dziś p i e c z e m y - TŻ mówi: może pizzę, bo u nas w domu taką
dobrą się p i e c z e... :)
Jako, że było nas 8 osób mówię do gospodyni, że w takim razie trzeba by
zrobić z podwójnej ilości składników, bo ja zwykle dla 4 osób p i e k ę.
No i wszystko byłoby O.K. gdyby nie taki maleńki szczegół, że ona
faktycznie u p i e k ł a z podwójnej ilości składników, ale...
1 pizzę :D
Pizza ta miała ok 7 cm wysokości + dodatki :D"

Zadowolona?

210. Data: 2012-02-02 23:16:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Feb 2012 22:42:25 +0100, Anai napisał(a):

> [...]
> faktycznie u p i e k ł a z podwójnej ilości składników, ale...
> 1 pizzę :D
> Pizza ta miała ok 7 cm wysokości + dodatki :D"

No bo wiesz, gotowanie to gotowanie...

Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)
Pytanie techniczne dot. jajecznicy
iPod Prices, Cheap iPods Prices, iPod Best Price, Buy iPod, Shop iPod, iPod Price Comparison Store
"Cztery słonie...
Forma na szarlotkę