Re: 160 KK...

From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.sci.medycyna
Subject: Re: 160 KK...
Date: Thu, 23 Jan 2014 02:45:55 +0100

"Robert Tomasik" 52e0258d$0$2208$6...@n...neostrada.pl

> Rozumiem, że jak już pokrzyżujesz i ppowysyłasz, to napiszesz, po kiego grzyba
wysyłasz treść kodeksu karnego?

Treść artykułu. Złożę do prokuratury oficjalne doniesienie
o popełnianiu przestępstwa przez wiadomy Zespół. Chyba, że
Zespół ustąpi -- wówczas artykuł traci swą [magiczną?] moc.

Aferzystka i ortopeda decydują o czyimś życiu...

Dodano: śr., 16/01/2013 - 08:15 <-- rok temu

http://www.czasbialegostoku.pl/artykul/afera-o-niepe
lnosprawnych-prezes-zarzuca-korupcje-i-nepotyzm-w-um
-szczegoly

Nie milkną echa publikacji Czasu Białegostoku dotyczącej konkursu
na realizację zadań publicznych z zakresu spraw społecznych. Prezes
stowarzyszenia AKTYWNI, Ludmiła Bogalska zastanawia się nad złożeniem
zawiadomienia do CBA.

- Jest wiele czynników, przez które jestem pewna, że wynik został ustalony
jeszcze przed oficjalnym konkursem - tłumaczy Bogalska. - Pierwszą
podejrzaną sprawą jest fakt, że nasi podopieczni mieli otrzymywać
telefony z informacją, że nasza fundacja nie będzie się nimi już
więcej zajmować. Telefony te były jeszcze przed wyłonieniem stowarzyszenia.

Prezes "AKTYWNI" zarzuca także bliską zażyłość między Tobiaszem Górskim
(wiceprezes fundacji IMPULS - tej, która konkurs wygrała), a pracownikami
Urzędu Miejskiego.

- Przecież matka tego pana, Maria Górska pracuje w Miejskim Zespole
ds. Orzekania - tłumaczy. - Dodatkowo, nie bezpośrednio, podległa
jest Barbarze Suszczyńskiej, która to miała wpłynąć na wynik konkursu.

Według Bogalskiej pani Suszczyńska i Górska to bliskie przyjaciółki.
Dodatkowo stwierdziła, że Tobiasz Górski pracował w Departamencie
Spraw Społecznych (to ten organ odpowiada za realizację zadania).

- Dostałyśmy także telefon od Anny Pawłowskiej (zasiadająca w komisji
wybierającej stowarzyszenie), która miała stwierdzić, że nie zostały
nawet przeczytane inne oferty. W dobrej wierze miano wybrać ofertę IMPULSU.

Bogalska twierdzi także, że już po konkursie, prezes IMPULSU prosił ją
o podjęcie lokalu, w którym do tej pory zajmowały się swoimi klientami.

- Czy to znaczy, że Stowarzyszenie nie miało nawet lokalu? - pyta.

Wszystkie te zarzuty odpiera Edyta Mozyrska, zastępca dyrektora
Departamentu Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Białymstoku.

- Pani Maria Górska powołana jest w skład Miejskiego Zespołu
ds. Orzekania o Niepełnosprawności, jako pedagog, doradca
zawodowy (umowa zlecenia). Pracą tego Zespołu kieruje
Przewodnicząca Zespołu - pani Marzena Andrzejewska. Pani
Barbara Suszczyńska ani nie nadzoruje ani nie kieruje
pracą tego zespołu.

I wszystko jasne. Pani pedagog orzeka o niepełnosprawności związanej
z uszkodzeniem kręgosłupa. Nie neurolog, nie osoba, która zna się na
rzeczy, ale (zamieszana w jakąś aferę) pani pedagog, która być może
o kręgoslupie słyszała jedyie w TV -- od Goździkowej właśnie...

Z tego też powodu nie chwali się swoim wykształceniem -- równie
dobrym do orzekania, co moje.

Wojnar, jak pojmuję, też nie jest neurologiem, ale ortopedą.
Świadczą o tym: pytania, jakie mi zadawał; nieumiejętność
czytania MR (rezonansu magnetycznego); ogólnie bardzo
słaba znajomość zagadnień związanych z dyskopatiami...

-=-

Chcę zainteresować innych ludzi -- tych, którzy czekając na wyzdrowienie
ich kręgosłupów, spokojnie i mozolnie wloką się ramiona kalectwa, nie zdając
sobie sprawy z tego, iż wypuklina dysku międzykręgowego oznacza NIEODWRACALNE
uszkodzenie tegoż dysku, które z czasem będzie zwiększało się...

Rozumiem, że wyrok brzmi surowo, ale z wypuklinami można jakiś czas
(i tak kiedyś każdy umrze) funkcjonować, o ile uniknie się dźwigania
ciężarów (w tym -- także schylania się) itp. niekoniecznych, ale
niebezpiecznych czynników...

Osoba nieświadoma uzna, że niepełnosprawną nie jest, dysk zrośnie
się za jakiś czas, siły wrócą i -- spokojnie ;) rozwali kręgosłup
tak, że jedynie Dalajlama zdoła jej pomóc...

-=-

Ktoś, komu ,,boli'' kręgosłup, wie o tym, jak ciężkie jest pchanie
po śniegu czy nierównościach sklepowego wózka pełnego zakupów.
Lekarzowi nie tylko nie wolno uspakajać/usypiać chorego, ale
odwrotnie -- lekarz MUSI uwrażliwiać chorego i zabraniać mu
wszelkimi rozsądnymi sposobami przesilania uszkodzonych
krążków międzykręgowych kręgosłupa.

Lekarza wiąże przysięga Hipokratesa. Jeśli lekarz osłabia
czujność pacjenta, jeśli go niepotrzebnie uspakaja, jeśli
pociesza nieuczciwie -- to go zabija, albo przynajmniej
skazuje na kalectwo!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Przysięga_Hipokratesa

-=-

Uszkodzony dysk kręgosłupa nie zrasta -- albo ,,zrasta''
jak złamany ząb czy złamana zapałka czy złamana deska.

Każda (także/nawet półmilimetrowa) wypuklina (tym bardziej
przepuklina) takiego krążka oznacza NIEODWRACALNE uszkodzenie
dysku kręgosłupa, a zatem i osłabienie takiego krążka.

Skoro pełny/cały/nieporwany dysk uległ uszkodzeniu -- o ileż
łatwiej kolejnym uszkodzeniom ulegnie dysk już uszkodzony...

-=-

Wprawdzie ćwiczeniami można wzmocnić tak zwany gorset mięśniowy,
ale nijak nie można przywrócić wytrzymałości uszkodzonemu
kręgosłupowi za pomocą mięśni czy wiązadeł...

Do porwania wewnątrzdyskowego dochodzą osłabiające go zmiany
zwyrodnieniowe -- typowe (jak choćby dehydratacja, czyli
odwodnienie) starzejącemu się organizmowi.

Nawet ludziom skazanym na śmierć (czyli skazańcom) nie zadaje się
niepotrzebnych cierpień i nie zamienia się tych ludzi w okaleczeńców!!!

Ludzi typu Maria Górska czy Jerzy Andrzej Wojnar można porównać ze
zwyrodnialcami społecznymi, znęcającymi się nad ludźmi niepełnosprawnymi.
Kopanie człowieka leżącego czy skrępowanego, wywracanie wózka inwalidzkiego,
wyrywanie laski osobie podpierającej się tą laską -- to zachowania podobne
do tych, jakie zaprezentowali Maria Górska i Jerzy Andrzej Wojnar, jako
pracownicy Urzędu Miejskiego w Białymstoku.

-=-

Piszę, aby informacje te dotarły do jak największej liczby ludzi.

[zaraz mi napisze -- idź na fejsbuk... a ja -- jeszcze nie debiutowałem tam]

-=-

"Eneuel Leszek Ciszewski" lbhrfq$hgp$...@n...news.atman.pl
"Eneuel Leszek Ciszewski" lbb947$21d$...@n...news.atman.pl
"Eneuel Leszek Ciszewski" lbfecl$tmc$...@n...news.atman.pl
"Eneuel Leszek Ciszewski" lbfgog$cq$...@n...news.atman.pl
"Eneuel Leszek Ciszewski" lbhldc$b8g$...@n...news.atman.pl
"Eneuel Leszek Ciszewski" lbhvah$kt6$...@n...news.atman.pl
"Eneuel Leszek Ciszewski" lbc1kq$qpm$...@n...news.atman.pl

W tych postach opisałem swoją sprawę. :)

Wiem -- warto by było to jakoś ,,ogarnąć'' i usystematyzować oraz jakoś streścić. ;)

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'