Re: 18 lat - koniec wywiadowek???

From: "Axel" <a...@p...nospam,com>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Date: Mon, 20 Nov 2006 22:06:27 +0100

"Elske" <k...@n...o2.pl> wrote in message
news:ejsv2e$p6p$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie, nie szuka. Wie, że na obecną chwilę to co zarabia i to co robi to
> jest max.

Bzdura. Zwlaszcza w kontekscie tego, co piszesz pod koniec (500/osoba)
A jesli nie ma szans na wieksza kase w zawodzie, trzeba sie
przekwalifikowac, ew. znalezc prace dodatkowa (jasne, ze nie da sie tego
zrobic pracujac od rana do wieczora, ale byl taki miesiac w moim zyciu, ze
wracalem z drugiej pracy po polnocy).

A co do niemoznosci znalezienia pracy - moja zona zarabia jako pilot
wycieczek, mimo, ze jest wysyp studentow, ktorzy sa chetni do wyjazdow nawet
za darmo, to jednak biura wysylaja moja zone, bo - jest dobra (nie bede
rozwijal). Mimo tego, ze po 3 latach przerwy (dziecko) musiala znowu
wyrabiac sobie opinie, praktycznie od zera, bo sie ludzie zmienili...

> Są tacy ktorzy przywiązują się i "dom" to dla nich trochę więcej niż
> cztery ściany z żelbetu.

Rozumiem, ze jestes tak przywiazana do swojego domu/mieszkania, ze nie
wyprowadzisz sie nawet jesli bedzie sie walil?

Tak BTW: sa rowniez tacy, ktorzy przywiazuja sie do miejsca pracy tak, ze sa
chorzy na sama mysl o zmianie pracy. Ale jakos to mnie nie przekonuje...

> I są tacy, których nie stać na kredyty.

I powinni to zmienic, jesli chca, zeby w ich zyciu sie cos zmienilo.

> I masz 500 zł na osobę z tymi swoimi "nienajwyższymi" zarobkami? Coś
> niewydajemisię.

Gdybym mial 500 na osobe przy dwoch pracujacych osobach, to spedzalbym caly
czas na poszukiwaniu pracy.

> Dla wyjaśnienia: ja się nie użalam nad sobą - jest lepiej niż było, może
> kiedyś będzie jeszcze lepiej.

Samo?

> Ale proszę mi nie wmawiać, że:
> - wracam późno do domu bo gonię za pieniądzem

To nie ja. Ja pisalem o wyborze i nienarzekaniu w zwiazku z tym.

> - stać mnie na samochód

W pewnych sytuacjach mogloby sie okazac, ze nie stac Cie na nieposiadanie
samochodu.... (nie mowie, ze tak jest w Twoim przypadku)

> - w każdej chwili mogę kupić sobie mieszkanie

To jakas konfabulacja. Niewiele osob stac na kupienie mieszkania "w kazdej
chwili".

> - jak pstryknę palcami to pracodawcy zarzucą mnie ofertami

Nikt Ci tego nie wmawial - poszukiwanie pracy nie jest proste, ale rowniez
praca sama do Ciebie nie przyjdzie.

> - mam oszczędności

Pocieszyc Cie? Ja tez nie mam.

> bo mnie to wkurza.

To sprobuj to wkurzanie przekuc w czyn - zmien cos ;-P

--
Axel