Re: 18 lat - koniec wywiadowek???

Data: 2006-11-21 08:09:05
Temat: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

"Elske" <k...@n...o2.pl> wrote in message
news:ejsul5$mfn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Się "da" jak się ma. Jak się nie ma, to wyżej nerek nie podskoczysz.

A myslisz, ze ja co, ukradlem, czy dostalem w spadku? Nie - ciezko
pracowalem na to, zeby miec za co kupic mieszkanie. Zmienialem prace na
lepsze, uczylem sie nowych rzeczy, a nie mowilem, ze sie nie da. Nie mowie o
zostaniu milionerem w wieku 25 lat, ale nie wmawiaj mi, ze kilku latach
pracy zaradnego malzenstwa nie stac na kredyt mieszkaniowy i samochod. I nie
trzeba do tego zadnego nadzwyczajnego wyksztalcenia.

--
Axel