Re: 18 lat - koniec wywiadowek???

From: "Axel" <a...@p...nospam,com>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Date: Mon, 20 Nov 2006 22:37:48 +0100

"Elske" <k...@n...o2.pl> wrote in message
news:ejt00m$auc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie misiu pluszowy. Mąż zarabia 1500, ja 2000.

No to jest 3,5 kPLN, w sumie niewiele sie pomylilem.

> Na pięć osób.

3500/5= 700 PLN, czyli prawie o polowie wiecej niz sugerowalas w innym
poscie.

> I nie pracujemy w Biedronce - tam się zarabia jeszcze mniej. BTW nie
> rozumiem skąd założenie, że "Jasie wykladajace chemie w biedronce" nie
> umieją korzystać z netu? A jeszcze bardziej nie rozumiem Twojego
> pogardliwego
> tonu.

Nie mialo byc pogardliwie, tylko przyslowiowe. Moze sie myle, ale tacy
ludzie, jesli juz - udzielaja sie na forum Gazety itp, a nie na usenecie...

> Na dojazdy wydaję zawsze tyle samo czyli równowartość karty miejskiej -
> jakieś 70 pln miesięcznie. I chyba nie orientujesz się ile kosztuje
> wynajęcie trzypokojowego mieszkania w dobrym punkcie?

Chyba nie orientujesz sie, ze lepsza praca nie musi byc blisko "lepszego
punktu"? Jest mnostwo firm polozonych na obrzezu miasta, zwlaszcza duzych
firm.

> Mieszkam w Warszawie - cienko widzę.

I tu nie mozesz znalezc innej pracy? Hmmmm....

> Cienko widzę z innych powodów.

Rozumiem - przywiazanie do mieszkania.... ;-P

> Obawiam się, że dobrze płatne zawody dla mnie są z różnych przyczyn
> niedostępne (m.in. z powodu totalnej czasochłonności).

Kurcze, patrz, tylu mam znajomych zarabiajacych wiecej od podanych przez
Ciebie kwot i jakos wracaja do domu we w miare rozsadnych porach. O sobie
nie pisze, bo znowu bedzie, ze nie widze niczego poza koniec nosa...

> Ile macie "na głowę"? Jeśli wolno.

Nie, bo nie pisze o takich rzeczach w necie. Gdybym pracowal w dobrej
polskiej, albo przedstawicielstwie zachodniej firmy - pewnie mialbym 2x tyle
+ dodatki. Ale moj wybor, ze tego nie chce.
A wracajac jeszcze do dzieci - zdecydowalismy sie na drugie, majac w
perspektywie przeprowadzke do nowego mieszkania i oczywiscie ustabilizowana
sytuacje finansowa...

ROTFL

--
Axel