Re: ,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."

Data: 2017-11-19 12:36:37
Temat: Re: ,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

>> http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-w-wlk-bryt
anii/brexit/news-tvp-info-szefowie-dyplomacji-berlin
a-i-paryza-chca-superpans,nId,2225711

> Bardzo dobry projekt. Najwyższy czas połączyć wioski i skończyć z fikcją
> granic na papierze. One są tylko w głowach nacjonalistów i polityków.

Od początku przecież wiem, z kim tu rozmawiam. Spoko.

> https://www.wprost.pl/swiat/10012469/Nie-wiedzieli-z
a-czym-glosowali-Po-referendum-Brytyjczycy-pytali-Go
ogleco-to-jest-Brexit.html

Dobrze by było, żeby autor tego atykuliku wiedział, że głosuje się ,,na".
Populistyczne bzdety o ,,gupich" Brytyjczykach wsadź sobie ,,w".

Oraz:
https://youtu.be/LWamC6O5YbY
--
XL