Re: Ale pasztet!

Data: 2005-03-16 10:22:46
Temat: Re: Ale pasztet!
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl>

Użytkownik "Maciej Jastrzebski" <p...@a...man.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:d1915f$ava$1@news.lublin.pl...

> A czemu właściwie bez soli? Ja tam wręcz przeciwnie mięso na pasztet
raczej
> zalewam posolonym wrzątkiem, żeby jak najwięcej aromatu pozostało w mięsie
> (odwrotnie niż rosół). Poza tym robię w zasadzie identycznie, tyle że daję
> proporcjonalnie znacznie mniej wątróbki i mieszam różne rodzaje mięsa.

No, tego, prawdę mówiąc nie wiem czemu bez soli. Tak robiła moja mama oraz
moja teściowa i tako i ja robię. Wychodzi dobre. Może na Wielkanoc spróbuję
posolić od razu tytułem eksperymentu? A jakie różne rodzaje mięsa mieszasz?
Co do wątróbki to czasem daję mniej, czasem więcej, nie może być jednak
więcej niż 1/3 wagowo, bo wychodzi gorzkawe.
Pozdrawiam - Agnieszka