Re: Arytmia serca

From: "Szanna" <n...@h...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Arytmia serca
Date: Sun, 2 Feb 2003 14:28:24 +0100

Użytkownik "Majka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b1j5m0$t13$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Od pewnego czasu obserwuję niepokojące objawy ze strony serca - ból dość
> częsty, niezwiązany z wysiłkiem fizycznym, ból pleców po lewej stronie
/tak
> jakby promieniowało od serca/, oraz nieprawidłowe bicie /mam wrażenie że
co
> jakiś czas jest pojedyńcze, jakby dodatkowe, mocne ale nierówne uderzenie
> serca/. Właściwie takie nieprawidłowości związane z biciem pojawiły się
już
> na początku średniej szkoły /teraz mam 23 lata/, ostatnio jednak nasiliły
> [...]

Cześć!
Zaburzenia rytmu ( jeżeli nie ujawniły się w EKG) można zdiagnozować przy
pomocy Holtera ( 24-godzinny zapis rytmu serca) , a jeżeli nie masz
codziennie tych zaburzen to " rejestrator zdarzeń", który pacjent dostaje na
2-3 tygodnie i włącza jedynie w momencie zaburzeń ( posiada on tzw. pamięć
wsteczną).
Bardzo często zaburzenia rytmu występują przy niedoborze magnezu (stąd
Aspargin).

Pozdrawiam
Szanna