Re: Bal

From: "jolkakami" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Bal
Date: Fri, 1 Feb 2002 06:44:17 +0100

Witam ;-)))

A ja myslę sobie tak, mąz ma słuszne pretensje, jeśli ma się rodzinę to ona
powinna być najważniejsza.Zobowiązania wobec przyjaciół mogłaś odwołać, bo
Twoje zobowiązania wobec rodziny powinny być ważniejsze! koledzy by
zrozumieli.
Rozumiem, że chciałabys się pobawić, ale bywa czasami tak, że własne
przyjemności trzeba odrzucić dla dobra rodziny. Rodzina wie wtedy, że może
na Ciebie liczyc, a tak no cóż.......wyszło tak, że przyjaciele są
ważniejsi. Nie mówie, że nie nalezy mieć własnych zainteresowań, przyjaciół
itd. ale należy wszystko z umiarem, zawsze trzeba mieć na uwadze, że ma się
pewne zobowiązania wobec męża, dzieci................

Pozdrawiam Jolka