Re: Barbarzyńcy...

Subject: Re: Barbarzyńcy...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5c176288$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<pv9ica$95q$1@node2.news.atman.pl>
<5c18f770$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
<pvbt92$eph$1@node2.news.atman.pl>
<5c1a2937$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
<5c1a336f$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5c1a4064$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
<5c1a5972$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<5c1b8d93$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
<5c1b90e7$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<5c1cb195$0$504$65785112@news.neostrada.pl>
<5c1cba6e$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5c1e1b1c$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Sat, 22 Dec 2018 14:32:41 +0100

W dniu 2018-12-22 o 12:10, Trybun pisze:

> Znowu pytasz postaci z lustra. Ja piszę normalnie,

Nie. Nie piszesz normalnie.

> to ty bierzesz zdanie
> i odpowiadasz nie na całość a na poszczególne słowa.

Nie. Odnoszę się do całości.

> Proponuje lekturę
> internetu - dowiesz nawet jak takie schorzenie/dewiacja się nazywa.

LOL :):)
Dlaczego mają mnie interesować "cudze opinie"?

Dlaczego ty nie skorzystasz ze swojej "rady"? Ja to chociaż podaję ci
linka do konkretów i nawet w takim przypadku jakoś ciebie te "cudze
opinie" nie interesują...
Ależ ty jesteś zabawny :):):)

> Nie strasz mitycznym Stalinem.

Jesteś bez wątpienia debilem.
To przecież ty z nim wyskoczyłeś:
"Josif jaki był taki był ale w jednym miał rację(...)"

> Ja opieram się tylko i wyłącznik na
> doświadczeniach własnych.

Bredzisz.
To, że za komuny w Polsce było ci lepiej (nie wątpię...), to nie znaczy,
że ludziom życie u Stalina "w sumie wiele się nie różniło" od życia
ludzi w zachodnich demokracjach.

Trzeba być pierdolniętym na umyśle żeby coś takiego napisać.

> Wiesz ile ja wtedy miałem "trawy" przy sobie
> jak czasami przyjeżdżałem do Polski, i żadnego strachu z tego powodu.

LOL :) Kupowałeś od Stalina?

To faktycznie bardzo poważny argument za tym, że u Stalina "w sumie
wiele się nie różniło".
To nawet nie jest śmieszne. Masz syf we łbie i tyle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr