Re: Barbarzyńcy...

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Barbarzyńcy...
Date: Sat, 22 Dec 2018 21:32:28 +0100
<pv3j6o$m56$1@node1.news.atman.pl>
<5c16364f$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<pv6o0q$orc$1@node1.news.atman.pl>
<5c176288$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<pv9ica$95q$1@node2.news.atman.pl>
<5c18f770$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
<pvbt92$eph$1@node2.news.atman.pl>
<5c1a2937$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
<pveqed$3a6$1@node2.news.atman.pl>
<5c1b8d3f$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
<pvh0vg$293$1@node2.news.atman.pl>
<5c1cb143$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<pvjc9c$334$1@node1.news.atman.pl>
<5c1e1b66$0$478$65785112@news.neostrada.pl>

On 2018-12-22 12:11, Trybun wrote:
> [...]
youtu.be&t=65

youtu.be&t=0

> Chcesz powiedzieć że po październiku 1917 roku świat pozostał takim
> samym jak był wcześniej?
>
> Jak najbardziej można przyspieszyć ewolucję. Nawet ten obecny bunt
> "Żółtych Kamizelek" w Francji to zdecydowanie większy krok w
> ewoluowaniu  do normalności niż standardowe decyzje polityków. Pytanie,
> dlaczego normalny człowiek o takie rzeczy musi walczyć?

Poza tym, że po rewolucji w Rosji, grandziarzom z Wall Street
zdywersyfikował się portfel inwestycyjny o obligacje rewolucyjne, to
niewiele więcej się zmieniło.

Te żółte kamizelki to one przed kim te swoje żale prezentują?
Nie sądzę, aby jakiś Makaron, czy inny owczarek niemiecki się tym
przejął. Może, gdy pojawi się podziemna organizacja, coś na kształt IRA
i ogłośi, że oto powstaje VI Republika, to wtedy ktoś być może się tym
zainteresuje. Ale i tak, tego typu reakcje zostały przewidziane w
'Manifeście z Ventotene', przez ojca obecnej rewolucji europejskiej.