Re: Berlin

From: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Berlin
Date: Mon, 10 Feb 2003 13:04:12 +0100

Joanna:
> Szczerze mowiac nie mam pojecia co chce kupic :) Najczesciej kupowalam
> jedzenie dla kota,ale teraz chcialabym cos dla siebie. Chile meksykanskie
> mnie interesuje. I moze jakies sklepy z egzotycznym jedzeniem.

Sklepy z egzotycznym jedzeniem to np. Vinh Loi. Znam dwa, jeden jest na
północnej stronie Wittenbergplatz, w okolicach KaDeWe (polecam też, w
szczególności żarcie na 6 piętrze). Drugi jest w dzielnicy Steglitz,
Rheinstr coś tam. Od UBahn Walther Schreiber Platz na północ jakieś 200m
po prawej stronie. Kawałek dalej po lewej stronie jest też wspomniany
sklep z ziołami.
Chile możesz kupić w tej samej okolicy. Jest sklep meksykański,
Monterrey czy jakoś podobnie jest na Bundesallee, też 200m na północ od
Walther Schreiber Platz. Drugi sklep jaki znam jest na Kantstr., jakieś
1-2km od Zoo po stonie północnej. Nazywa się Aqui Espana, czy jakoś tak.
No i do turków wstąp, dużo ciekawych rzeczy. Nie będę podawał gdzie, po
prostu wszędzie a zwłaszcza w dzielnicach Kreuzberg, Schoeneberg i
Wilmersdorf.

Waldek