Re: Błędy przy pieczeniu chleba pszennego

Data: 2015-02-12 00:54:20
Temat: Re: Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Pan Pszemol napisał:

> Odcisk mógł pozostać z samego formowania bochenka przed
> pieczeniem - nie jest dla mnie wystarczającym dowodem na
> pieczenie w wiklinowym koszyku.

Chleb lub ciasto z formy ma charakterystyczny kształt, ucięta
kromka nie jest owalna. Zdaje mi się, że właśnie z czymś takim
się spotkałem. Ale nie miałem zamiaru niczego dowodzić, a już
zwłaszcza powszechnego istnienia jakiegoś pieczywa. Ważne,
że da się do pieczenia używać jako formy czegoś, co nie jest
zrobione z tak ognioodpornych materiałów, jak kokile hutnicze.

Jarek

--
Górniczo-hutnicza orkiestra dęta robi nam paparara