Re: Bolące stawy kolanowe

From: "repair" <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Bolące stawy kolanowe
Date: Thu, 13 Feb 2003 08:18:49 +0100

Użytkownik "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości
news:b2854h$bl$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> serii
>
> u nas kosztują 1100 w jedno kolano , a kolana mam 2 ;) stąd suma 2200 :(,
> biorę tez Arthryl i jakiegoś "rekina" i coś tam jeszcze
>
> Ponad to słyszałem, że teraz jest jakaś promocja, trzy
> Jedyną

Uzupełniając:
Właśnie zakupilem w aptece na Dworcu Centralnym w Warszawie dwie ampułki
SYNVISC za 577,50. Trzecią dostanę od prowadzącego mnie lekarza w
www.frms.pl za darmo, na podstawie paragonu zakupu tych dwóch. Wiem, że
promocja jest nie tylko tam, poinformował mnie o niej ktoś z Dolnego Śląska.